“Sınırlarımı çiğneyeni direkt silerim” diyen biri egoist midir yoksa sadece kendini koruyor olabilir mi?

Mesela şu cümleleri var diyelim

" ben bir insanı şunu yapma bu benim sınırım diye uyardıysam ve kusura bakma tamam demek yerine tartışarak savunmaya geçiyorsa ben bu insanı direkt silerim "

Mesela birinden ötürü bahsederken " insanlar hayatımda olsa ne olmasa ne çok da umurumda olmaz " diyen

Bunları diyen insan egoist midir değil midir?

“Sınırlarımı çiğneyeni direkt silerim” diyen biri egoist midir yoksa sadece kendini koruyor olabilir mi?
Cevapla