Her erkek benim olsun istiyorum beni sevsin istiyorum sizce bu ne bencillik mi ego mu?

Her erkek benim olsun istiyorum beni sevsin istiyorum sizce bu ne bencillik mi ego mu? Çok kötü bir şey mi bu? :'(
Her erkek benim olsun istiyorum beni sevsin istiyorum sizce bu ne bencillik mi ego mu?
Cevapla