Benim tanıdığım çoğu kadından farklısın; kendini böyle hissetmekte haklısın. Aslında herkes biraz farklı hisseder ama ben senin gerçekten farklı olduğunu düşünüyorum.
Kendini farklı hissetmen çoook normal, hatta çoğu zaman da güzel bir şey 🌙💫 Herkes içten içe “ben tam uymuyorum” der ama ses etmez. Sen sadece bunun farkındasın.
Farklı hissetmek; daha derin düşünmen, daha çok hissetmen, herkese benzemek istememen olabilir. Bu da seni “problemli” değil, daha bilinçli yapar 💐
Kendini yargılamak yerine, “ben böyleyim ve eksiklerimle de sevgiyi hak ediyorum” demen yeterli 💛
En İyi Cevaplar