Yıllardır geçmeyen psikolojik sorunlarım ve dualarım neden karşılık bulmuyor?

Psikiyatrist, psikolog, namaz, dualar hepsi Allah rızası için, çıkar menfaat beklemiyorum. Şifayı Allah'tan bekleyip çabalamama rağmen niye olmuyor? Ben 10. senedeyim, benim gibi yıllardır iyileşemeyen insanlar niye var? Hatta tümörü olan hayvanlar var. Allah niye bizi görmüyor? İmtihan anladım ama acı çekiyoruz.
Yıllardır geçmeyen psikolojik sorunlarım ve dualarım neden karşılık bulmuyor?
Cevapla