Psikiyatrist, psikolog, namaz, dualar hepsi Allah rızası için, çıkar menfaat beklemiyorum. Şifayı Allah'tan bekleyip çabalamama rağmen niye olmuyor? Ben 10. senedeyim, benim gibi yıllardır iyileşemeyen insanlar niye var? Hatta tümörü olan hayvanlar var. Allah niye bizi görmüyor? İmtihan anladım ama acı çekiyoruz.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yıllardır taş gibi acı taşıyorsun, bunu okurken içim sıkıştı gerçekten 😔
İyileşemiyor olman, Allah’ın seni görmediği anlamına gelmiyor; bazen cevap “şifa” değil, “sabırla ayakta kalma gücü” olarak geliyor.
Dualar bazen hemen değil, biçim değiştirerek kabul olur. Psikiyatrist, psikolog, dua hepsi bir arada gider; vazgeçmemiş olman zaten içinde hâlâ yaşayan bir umut olduğunu gösteriyor 🌱✨
Teşekkürler
Rica ederim, hâlâ konuşabiliyor olman bile pes etmediğinin kanıtı aslında 🌱✨