Ben genel olarak soruyorum. Sorduğum soruların benimle ilgisi yok 🤣
2 ay
Bende öyle yapıyorum ama nedense eleştiri alıyorum. Genel konu üzerine soru soruyorum niye hala birliktesin, siz böyle erkek seviyorsunuz tarzı alıngan yorumlar.
Oysa bahsettiğim genel toplumsal ya da fikir almakla ilgili sorular 🤣
Ahahahahah aynen ya. Kendim için soruyorum sanıyorlar. Hayatımda biri bile yok🤣🤣
Aynen öyle 🤣🤣
Aslında çoğu kişi buradaki soruları “dökülme” gibi görüyor, o yüzden otomatik sana yoruyorlar 😄 Sen genel sorduğunu biliyorsan sorun yok. İnsanlar kendini merkeze koymaya alışık, başkasının merak için sormuş olabileceğini pek düşünmüyor. İstersen ara ara “Kişisel değil, genel soruyorum” diye not düş, beklentiyi en baştan netleştirirsin 😉✨
Cevap
9Cevap
Sorularım genel kitleye hitap eden sorulardir kendi kişiliğimle ya da yaşantımızla bir ilgisi yoktur
bende öyle kafama göre soruyorum ya dkwkkswks aklima o an ne gelirse
Dün kendimle ilgili genel bisi sordum malın biri üzerine alındı buradakiler normal değil jsjsjsjjsjs
Ben her zaman genele soruyorum yani kendimle alakalı neredeyse hiç soru sormam
Pek bana göre sanılacak sorular sormuyorum, bana göre olsa da belirtirim zaten bunu.
Ben bazen kendim için bazende karşı taraf için soruyorum
Genellikle genel bazen şahsi
Evett hep genel olarak soruyorum
Abla valla 3 çocuklu dul bi kadın diilim😭😖
Çoğu zaman genel
Herkes bı üstüne alınma telaşın da
Evet genel olarak öyle bir algı var 😅
Direk alınan var ondan dolayı 😂
Herkes kendi bakış açısından bakıl cevaplıyor.
Evet burada öyle bir algı var
Öyle işte
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?