Bir yere çağırıldığınız da sevildiğiniz için mi işe yaradınız için mi çağırılırsınız?

Eşeği düğüne çağırmışlar, hiç sevinmemiş. Sormuşlar: "Niye sevinmedin?" Cevap vermiş:
"Ya odun bitti, ya su bitti. Yoksa beni niye çağırsınlar?"

Bir yere çağırıldığınız da sevildiğiniz için mi işe yaradınız için mi çağırılırsınız?

Bu deyim, birinin sizi keyfi için değil, sadece iş yaptırmak veya bir eksikliği gidermek için çağırdığı durumlarda, çıkarcı insanlara karşı farkındalığı belirtmek için kullanılır.

Hayat da böyle işte, herkes çağırıldığı yeri sorgulamalı. Sevildiğin için mi, işe yaradığın için mi çağırdılar. Rabbim bizi menfaati bitince unutulanlardan değil, değeri duruşuyla bilinenlerden eylesin.

Bir yere çağırıldığınız da sevildiğiniz için mi işe yaradınız için mi çağırılırsınız?


#Kişilik& Karakter

#Gözleme2002 FoRZa¹⁹⁰³ t€aM

Bir yere çağırıldığınız da sevildiğiniz için mi işe yaradınız için mi çağırılırsınız?
Cevapla