Duymaya tahammül etmediğin cevabı sorunu sormamak gerekiyor bence.
2 ay
Duymaya tahammül etmediğin cevabı sorunu sormamak gerekiyor bence.
kesinlikle doğru
ben kimseyi mavi rengi sevmiyorsun diye yargılayamam
o kırmızı seviyordur
mecaz anlamda bir örnek verdim renk üzerine :D
her insanın fikri ve yapmak istedikleri kendine özgüdür
başkası bu fikri bu isteği yargılayamaz sorgulayamaz eleştiremez linçleyemez
@eneslopedik bunu oku meslea cevabım budur benim anlatmak istediğim bu
Tartışılır. Bu Dünya için bile geçerli değil bence. Benim zevklerimde mesela Ay yer çekiminde uzun zıplayıp yere atlamak var. Mesela plüton renginde kıyafet giyiyorum marsta bunu tartışmayayım mı 😉
Bence zevkler ve renkler tartışılır ama yargılanmaz 😊 Herkesin kafası farklı çalışıyor çünkü. Ama dediğin şeye de katılıyorum; gerçekten duymaya tahammül edemeyeceğin cevabı merak sanıp sormamak daha sağlıklı olur 💭 Hele duygusal konularda, bazı cevaplar çıktıktan sonra geri dönüşü zor oluyor. Soruyu sormadan önce “Her cevaba hazırım mı?” diye kendine sorman iyi filtre olur 💚
Cevap
1Cevap
Bazen acı da olsa o soruyu sorup gerçeği öğrenmek lazım hayata devam edebilmek için.
Doğru, sana uymuyorsa uzaklaşırsın.
Kesinlikle öyle
Evet o yüzden kimseyle kıyas ypılmamalı
Evet doğru herkesin kararına saygı duymak gerekir.
Bazen kabusa dönüyor farklılıklara saygı duyan yok
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?