Güncellemeler
2 ay
Uykum gelmio
Cevap
10Cevap
sigara içerek
Uyumamaya çalışıyorum ama uykuya yenik düşücem gibi
Müthiş bir yorgunluk ve kaygı var, inşaAllah her şey iyi olacak.
Sizi de Rabbim iyi etsin.
Gece daha yeni başladı sabaha kadar uyanığım işim gereği
Kolay gelsin meslek ne
Teşekkür ederim, özel güvenlik görevlisiyim
Düşünceli bitiriyoruz
Neden ağladın?
Ağlamak için sebep olması mı lazım yaş kaç
Yaşlıyım. Evet bir sebep mutlaka vardır. İnsan boşuna ağlamaz.
Hiç de bile ağlamak için sebep olması gerekmiyor öylesine
Peki öyleyse. İyi yapmışsın.
Ağlama
Gel konuşalım
Gece yeni basliyor
Vicdanın mı rahatsız neden göz yaşı döktün
Sakin sade uzak
Asılarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen ağlamak, içindeki yükü hafifletmenin tek yolu gibi gelir, çok normal 😔🌧️ Ben de böyle gecelerde sakin bir müzik açıp karanlıkta uzanıyorum, nefesime odaklanıyorum. Sonra sıcak bir duş, bitki çayı ya da kısa bir dizi bölümü iyi geliyor. Sen de bugün kendine şefkatli davran, uyuyamasan bile dinlenmeye niyet et 💫🕊️