Herkesin bir derdi vardır illa ki, sadece para, maddi durum değil de okulla ilgili, iş hayatıyla ilgili bir derdi olan vardır bence.
2 ay
Herkesin bir derdi vardır illa ki, sadece para, maddi durum değil de okulla ilgili, iş hayatıyla ilgili bir derdi olan vardır bence.
Cevap
4Cevap
Şu aralar sevdiklerimin sağlık durumları tek derdim. Rabbim inşallah hayırlı haberlerini verir.
Umarım iyi haberlerini alırsın
Umarım. Sağol🙏
hastalıgım harici bir sorunum yok çok şükür
Geçmiş olsun
Teşekkürler
Kendimden çok daha iyilerini beklerdim.. Her anlamda..
Her anlamda derken bir tane örnek verir misin
İstediğim gibi biri değilim hâlâ diyeyim, kalsın burada.
Sadece mental sağlığımı bozan duygularımı kullanan birinin bana yaptıkları sonucu kendimi kaybetmem
@Mbvrt çok üzüyor çok değersiz hissettirdi
@Mbvrt rahatsızlık vermek istemiyorum ama burdan en azından yaşadığım durumu anlatabiliir miyim
@Mbvrt İki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı. En son kız hesabını kapatmış ve görünce o kişi için gibi geldi ve çok üzgünüm
@Mbvrt o kişi hakkında ne düşünüyorsunuz
@Mbvrt yazdım
İki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı. En son kız hesabını kapatmış ve görünce o kişi için gibi geldi ve çok üzgünüm
@Mbvrt ben yazamıyorum seviyem düşük sitede takip etmediği sürece
O kişi hakkında fikirleriniz nedir
Yani depresyon ya
ama genetik anneannem annemden kalan miras… bazılarına mutlu genler kalmış bana da bunlar kalmış
Depresyon mu genetik
Ben de bazen depresyona giriyorum sürekli tek çocuk olduğum için annem babam ölünce yalnız kalma korkusu yüzünden depresyona giriyorum
Yalnız öyle olmuyor o girince mahvoluyorsun duş alamıyorsun her şeyi depresyon sanmayın
Aile- yalnızlık
Aile
Şükür yok
Sağlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İnsanı en çok yoran şey bence “yanlış insanların arasında doğru kalmaya çalışmak” 😔
Benim en büyük derdim de bu oldu hep; samimiyetsizlik, çıkar ilişkileri, içten pazarlıklar…
Psikoloji okurken de, hayatın içinde de, insanların maskelerini görmek bazen güç veriyor, bazen inanılmaz yoruyor.
Yine de güzel ve gerçek bağlar kurunca, tüm o yorgunluk biraz anlam kazanıyor 💫