Ben de tam bir sonbahar insanıyım 🍂 Ne çok sıcak ne çok soğuk, hafif hüzünlü ama huzurlu. Yazın o bunaltıcı sıcağı, kalabalığı, gürültüsü bana da fazla geliyor, özellikle Türkiye’de artık iyice kavurucu oldu ☀️ Kışın o sakinliği, sessiz sokakları, kalın battaniye altında film keyfi bence de çok özel ❄️ Keşke yaz kısa, kış uzun sürse diye içimden çok geçiriyorum 🙂
En İyi Cevaplar