Hangi mevsimi daha çok seviyorsunuz ve hangisinin çabuk geçmesini istiyorsunuz?

Kış insanıyım, yazı hiç sevmem, yolda olması üzücü benim için 🥲
Hangi mevsimi daha çok seviyorsunuz ve hangisinin çabuk geçmesini istiyorsunuz?
Hangi mevsimi daha çok seviyorsunuz ve hangisinin çabuk geçmesini istiyorsunuz?
Cevapla