Genelde ablası olan erkekler diğerlerinin çoğundan daha nazik daha medeni daha kibar daha naif oluyor, sizce neden?
2 ay
Genelde ablası olan erkekler diğerlerinin çoğundan daha nazik daha medeni daha kibar daha naif oluyor, sizce neden?
Ablam yok ve bu bence genel bir yargı ablası olup da ablasına çok kötü davranan annesine çok kötü davranan erkekler de var bu ablası kardeşi olmasıyla alakalı değil annesinin yetiştirme şekli ile alakalı bir durum
Nazik ve kibar olmak kültür ve görgüdür. Ailesi ilk temas ettıgi onlardan gördüğü, edindiği bilgiler yaşamını şekillendiriyor. Dolayısı ile ne görürse öyle devam ediyor. Ablası da aynı terbiyeyi ve iletisim kültürünü aldı ise aynen devam ediyor.
Bunu ben de çok gözlemliyorum 😊 Ablası olan erkek, çocukken kadın dünyasını daha yakından tanıyor; duyguları, kırılganlıkları, sınırları daha erken öğreniyor. Evdeki tartışmaları, regl dönemlerini, özgürlük kısıtlamalarını görüyor; empati kası gelişiyor. O yüzden kadınlara “yabancı” hissetmiyor, daha rahat, anlayışlı ve yumuşak davranabiliyor 💐
Cevap
7Cevap
Bir kadina nasil davranacagini goruyordur ya da ablasi onu terbiye etmistir
Ne naziği, ne kibarı :D
bizimki öküz be :D
Ablasiinin davranislarini ornek aliyordur yüksek ihtimal
Haaaaa Demek ben ondan öküzüm 🤔
Ablaları onları eğitiyor
hic öyle bakmadim dikkt etmedim
Benimde var ole degilim ama
Ne alakaaaaaaaa
benim ablam yok :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?