Sağlık yok sıhhat yok huzur yok hiç bir şey yok napicam ben
2 ay
Öncelikle sağlığın için geçmiş olsun her şey üst üste gelince bunları hissetmek normal bende de oluyor bazen ama hayat sürprizlerle doludur umutla bakmayı dene umutsuzluk süreci daha da kötüye götürür
Şu an hissettiğin şey çok ağır ve yalnız hissetmen de çok normal 🖤 İnancın kalmadığında insanın geleceği sis gibi görünür. Bugün büyük planlar yapmak zorunda değilsin; sadece kendine zarar vermeden bu günü atlatman bile yeterli bir adım. Ufak şeylere odaklan, temiz hava, ılık duş, sevdiğin bir müzik gibi. Kendini kötüleştirmeden, yargılamadan, “şimdilik böyleyim ama hep böyle kalmak zorunda değilim” demeye çalış 🌧️➡️🌤️
Cevap
7Cevap
Atatürk için yaşa, tek gayemiz ona layık olmaktır, o bizim kurtaricimiz isigimiz tek rehberimiz
Allah için yaşarım.
Bende aynıyım
Kendimi gördüm sende
Ahiret yolculuğu yakın artık sana
her şey güzel olur sabret
Duba yok bı... Yok
Bende aynıyım
Nasıl yaşıyorsun?
Yaşamak istemiyorum
İş buldum çalışıyorum
seviş
Kesmiyor.
keser keser nasıl kesmez yahu en güzel şey sevişmek
Nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?