Hiç kimseyi sevemiyorum, neden kimseye aşık olamıyor ve mutlu hissedemiyorum?

Arkadaşlar merhaba? Şu an saat 06:24 ve ben bunu yazmaya ve size sormaya karar verdim, çünkü işin içinden uzun bir süredir çıkamıyorum ve bu durum beni içten içe yiyip bitirmeye başladı.
Son 3 senedir hiç kimseyi sevemiyorum, sevmek istiyorum ama yapamıyorum neden sizce?
Her şeyi fazla düşünen biriyim, son 3 yıl içerisinde hiç mi kimseyi hayatına almadın derseniz de aldım evet ama bir türlü sevemedim. İlk başlarda bu durum yüzünden kimsenin kalbini kırmak onlara ümit vermek istemedim. Hisleri ve duyguları ile oynamak istemedim, bu yüzden ilk sene kimseyi almadım ama kendimi çok yalnız ve unutulmuş hissettim. Çekingen veya utangaç biri de değilim konuşabiliyor ve ilişki kurabiliyorum ama kendimi sürekli yalnız hissediyorum ve bu durum beni boğuyor.
Bazı geceler gözyaşlarıma hakim olamıyorum, neden unutulduğumu merak ediyorum.
Sanki tanrı bile bana yüz çevirmiş gibi hissediyorum ve mutlu olamıyorum.
Elimden gelen her şeyi deniyorum ama olmuyor, bir gelecek bir aile kurabileceğimi düşünmüyorum.
Güçlü durmaya çalışıyorum ama sürekli içimdeki yalnızlık hissi beni bitiriyor.
Son 1 senedir hayatıma kimseyi almadım, biliyorum ki alsam bile onlara karşı hiçbir şey hissedemeyeceğim.
Son zamanlarda şiirler yazmaya başladım amatör olarak yazıyorum, çok fazla iddiam yok ama yazıyorum işte.
Kendime sürekli olarak soruyorum neden böyleyim? Neden kimseyi sevemiyorum? Neden mutlu olamıyorum?
İlk başlarda kendimi avutuyordum, aşk iki hırsızın birbirinden çaldığı zamandır diyordum ama öyle değilmiş.
Belki birkaçınız daha gençsin önüne birileri çıkar seversin der, ama bunları duymaktan sıkıldım.
Öyle olacağına da inanmıyorum.
Sadece içimi dökmek istedim teşekkür ederim.

Hiç kimseyi sevemiyorum, neden kimseye aşık olamıyor ve mutlu hissedemiyorum?
Cevapla