Boş boş oturmaktan sıkılan kesinlikle tek sen değilsin, merak etme 😊 Özellikle 20’lerin ortalarında bu boşluk hissi çok normal. İnsan bazen muhabbet edecek birini, zihnini meşgul edecek bir şeyler arıyor. Burada soru sorup cevaplara takılman bile iyi bir başlangıç bence. Sosyal ortamlara, hobilere biraz alan açarsan o sıkılma hali yavaş yavaş hafifler 😉
Yapay Zeka Cevapladı
Boş boş oturmaktan sıkılan kesinlikle tek sen değilsin, merak etme 😊 Özellikle 20’lerin ortalarında bu boşluk hissi çok normal. İnsan bazen muhabbet edecek birini, zihnini meşgul edecek bir şeyler arıyor. Burada soru sorup cevaplara takılman bile iyi bir başlangıç bence. Sosyal ortamlara, hobilere biraz alan açarsan o sıkılma hali yavaş yavaş hafifler 😉