Benimki aynı ama sanalda tabii biraz daha troll takılıyorum 🫠

Benimki aynı ama sanalda tabii biraz daha troll takılıyorum 🫠

Burada trol takılıyorum ama dediklerimden başka çıkmaz yani gelip birisi beni görse ziyaret etse ✍️ Neysem o olmaya çalışıyorum sanalda olsa
Büyük oranda aynıyım ama sanal ortamın sağladığı o ekstra özgüvenle bazen gerçekte olduğumdan daha dışa dönük olabiliyorum.
Bende çok benzer ama sanalda zekânı, esprini daha cilalı gösterme imkânın var 😄 Gerçekte sakin, gözlemciyim; burada daha direkt ve muzip olabiliyorum. Biraz trollük, içindeki yaramaz tarafın güvenli alanda kendini göstermesi gibi 😉 Önemli olan, sırf beğenilmek için kendini tamamen başka biri yapmaman 💫
Cevap
22Cevap
Evet aynı burada neysem dışarda öyleyim
Evet aynıyım
Sanal ortamda bulunmak karakteri değiştirmez.. Karaktersiz insanlar her ortamda aynıdır
Güzel dediniz
Teşekkür ederim
Trollük yapmasak bu siteye üye olmazdık değil mi?
Troll sayısı daha az ama
Evet aynıyım. Gerçekte de saçma şeylerle troll geçerken ciddi şeylerde filozof gibi takılıyorum ahsbjaksbf
Kesinlikle aynı farkım yoktur gerçekten neyse buradada oyum
Aynı. Gerçek hayatta sevdiğim insanlara karşı daha samimiyim sadece.
Hemen hemen aynı. Peki senin?
Detayda yazdım 🙂
Soru sayfasından bakmıştım detayı görmemişim. Anladım, ben çok fazla trol takılamıyorum, belki bunu yapamıyorum 😊
Troll bazen iyi ya
Evet iyi olabiliyor , ketiflendirici ve zihin rahatlatıcı olabiliyor 😊. Özellikle içi kıpır kıpır , gülüşleri canlı , mutlulukları güzel olanlara çok yakışıyor 😊
aynı tabiki neden farklı olsun
Reelde de mi espriksin
İyi diyenlerden kork tenedos ahahds
Her şey olabilir skfkd
Sanal bir kimliğim yok
Neysem oyum
burada daha ağzı bozuğum
Keyiften mi hayır. Mecburiyetten😅
@Bi_ben_var_Herkesyok hiç 😂
Buradaki daha gerçek 😄
Sanalda daha rahat ifade ediyorum kendimi
yok ya aynıdır neyse o bende
Birebir tıpatıp aynı Real’de neysem burada oyum
Hiç değil aman Allahım
15 sene sonra siteye geri dönmüşsün
Nereden biliyorsun
Pikii
Trollüyorum boyuna tek fark o.
Aynı değişiklik yok
Aynı
Hayır tabiki 😀
Benim aynı
Herkes gibi
Hayir gercekte masum duruyorum
Çok yönden evet
Evet aynı
Heee aynı
Neysem oyum.
Aynı
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar