Kadınları ilahlaştıran erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Vasat kadınlar bile çokça ilgi görüyor, DM'lerinde yüzlerce erkek onlara hizmet etmeye hazır şekilde bekliyor. Erkekler neden kadınları partner, eşten ziyade lütuf, hediye olarak görüyor merak ediyorum.

Bunun kadınlar açısından da itici olduğunu kendi tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim, siz ne düşünüyorsunuz?
Kadınları ilahlaştıran erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla