Instagram artık bana çocukça geliyor, sosyal medyadan soğumak olgunlaşmak mı?

Selamünaleyküm arkadaşlar. Eskiden herkesin takipçi sayısını artırmak için çok uğraşırdım. Şimdi ise biraz daha olgunlaştığımı hissediyorum; artık çoğu şeyi eskisi kadar umursamıyorum. Instagram’da da eskisi gibi çok vakit geçirmiyorum. Önceden neredeyse günün her saati aktif olurdum, vaktimin çoğunu oraya harcardım. Şimdi ise Instagram’a girsem bile 10 dakika bile bana yetiyor. Acaba gerçekten olgunlaşmış mıyım? Vaktimi pastalara harcıyorum kek börek çörek yani onlarla vakit geçiriyorum yani temizlik ev yani sosyal medyada bir insanla yazışmıyorum bile, sosyal medya bana çocuk şeysi geliyor, ergenlerin takıldığı yer.
Instagram artık bana çocukça geliyor, sosyal medyadan soğumak olgunlaşmak mı?
Cevapla