Zamanını dolduramadan açılır o kapak.
Ben sabırsız değilim o yavaş
Uzayan ve sürekli olan şeylere tahammül seviyem fısır fısır 🤷🏻♀️
Zamanını dolduramadan açılır o kapak.
Ben sabırsız değilim o yavaş
Uzayan ve sürekli olan şeylere tahammül seviyem fısır fısır 🤷🏻♀️
Tam bir 'son 1 saniye kala durduran' insanıyım, o sesi duymaya enerjim yetmiyor.
Kafasına vurarız
Ha öyle mi karıştırdım
Mikrodalga bitmeden kapağı açan tayfadanım ben de, yalnız değilsin 😄 O “bip bip” sesini beklemek bile uzun geliyor bazen. Sabırsızlık değil, bence hayat temposu hızlandı, biz de ona uyduk. Yine de bazı şeylerde yavaşlamayı öğrenmek iyi geliyor; kahve içerken, yürürken, sevdiğin biriyle konuşurken mesela ☕💬
Cevap
17Cevap
Ne Mikrodakgası difriz de bekliyorum ben
Evet sabırlırlıyımdır tahammül eşiğimde yüksektir. Ama sabır sonunda sözüm ve eylemim ağır olur
Sabrım saçlarımdan anlaşılır 😃 şifreli söyliyeyim sen anla karlıma geçen gğneş gözlüğü takar okadae parlak 😂😂
Sabırsızım yapılacak iş varsa... Çocuklara ve yaşlılara karşı sabırlıyım sadece...
Elimizle çeviririz çınnn yapsın diye
Ben direk mikrodalga fırınım 😀
Vaaoovvvvv :((
Küllerimden doğarmıyım sana doğru şarkının devamı bu şekilde
Yananı görürmü allah
Eman eman eman jsjsjsjsjs
Sabırlıyımdır ben. O çın sesini duyana kadar alır kahvemi içerim ✨
Artık herşeyi hız ile değerlendiriyoruz.
Ruh halime baglı
Sabırlıyımdır.
Sabrımla tanınırım.
çogu zaman sabırsızım
Sen söyle neyim?
Konu yemek yemekse sabirsızim😀
Ben sabırlıyım
Beni bırak sen kimsin
Yav ajdjd Müzeyyen hanımın muhteşem değişimi değil ya katır aynı katır aslan aynı aslan 😅😅
Var yanımda yatıyor şu an haha
Daha çoook kıskanmazsınn sjjd
Acilen sezen aksu dinlemeyi bırakmalısın kafayı yedirrtir sjdkff
Valla ben bıraktıysam herkes bırakır haha
Mümkün değil 😬
Sabırlı değilim.
Sabırlı biriyim
Sabırlı insanım
değişiyor
Sabırlı bir insanım
Asla değilim
Sabirliyimdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar