Basit şeyler. Giyim, davranış, eğitim ve aile konuları olabilir
2 ay
Hayır.
Adalet, hak hukuk anlamında kadın erkek eşit olmalı..
Hiçbir şeyi rahatsız etmez
İkiside etten kemikten.
Birisi dünyanın yabancısı birisi yerlisi değil
İkiside aynı dünyanın yolcusu
Bu konularda en çok beni rahatsız eden, eşitlik konuşulurken işin sadece sloganda kalması oluyor 🙄 Eğitimde, işte, evde “kadın yapar, erkek yapmaz” ya da tam tersi kalıplar hâlâ çok baskın. Giyime karışılması, kız çocuğuna yasak olanın erkek için normal sayılması da cabası. Eşitlik, sorumluluk ve özgürlüklerin iki taraf için de dengeli olmasıyla anlamlı bence 💬✨
Cevap
10Cevap
Kadınların eşitlik istetip şunu erkek yapar bunu erkek yapar hesabı o öder cart curt demeleri
eşitlik isteyen kimsenin öyle dediğine şahit olmadım şahsen.
Valla eşitlik diye bahsedip bunları söyleyeni çok duydum ama cidden eşitlik isteyen adil davranan düşünen kadınlarda var
arada çürük elmalar olabiliyor
Evet insan net olmalı işine geldiği gibi değilde
Muz ile şeftali ne kadar eşitse kadın ile erkekte o kadar eşittir.
şekilleri ve tatları farklı olsa da ikisi de meyve
Kazıkta tahta koltukta ikisine de otur öyleyse
ne
Eşitlik adı altında ayrımcılık olması o yüzden adaletten yanayim
eşitliği yanlış şekilde savunan çok fazla kişi var gerçekten
Birçok konuda kadına pozitif ayrımcılık var dikkatli gözlenirse
Kadınlar full eşitliğe razı olsun önce
nasıl yani
Eşit değildir olamaz da
neden
İkisin görevi farklı en çok değer kadınlara verilmiş
nasıl yani
Cennet kadınların ayağın altına vermiş Allah, en çok değer gören kadınlar
ha cennet annelerin ayakları altındadır sözünü diyorsun sanırım öyle bir şey var evet
Kadınlara değer daha çok verilmiş
hayır abi kuranda bile yeri yok abi k
direkt dine bağlamak saçma olur herkes müslüman değil
Her iki tarafın gaddar güçlüleri
Kadınlar üstündür diye düşünüyorum
Temizlik🙄
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?