Hayatınızda mesela zekâsı düşük karakterde birisiyle, bazen eğlenceli oluyor.

Hayatınızda mesela zekâsı düşük karakterde birisiyle, bazen eğlenceli oluyor.

İnsan olarak kazanma yolunu seçebilirim ancak alay etmem.
Yalnız bir de şu var...
Misal ben bazen bilinçli olarak belki o tamamen soğursa benim soğumam da kolay olur diyerek güvenini kırarcasına bazı konularda soru işareti oluştururcasına saçmalamışlığım oldu...
Nâdiren de olsa çaresizlikten birkaç kere yaptım bunu.
Ben yanmaya devam ettim o ayrı...
Demek istediğim karakter olarak zayıf zekâ olarak düşük mü gerçekten yoksa iç yüzü farklı konular mı var gözlemleyenin bilmediği?
Bunlar hassas noktalar.
Yanlıştı ama yaptım yani
Soruya dönecek olursak,
Olgun, donanımlı, zekâ kavrayış idrâk vb her konuda kendini geliştirmiş kişileri tercih ederim.
Ancak diğerlerini de insan olarak kazanmayı seçerim.
Bazıları yıpratıp yorabiliyor bazen muhattap olmak istemiyorsunuz o ayrı konu.
Şöyle söyleyeyim, ben insanları zekâ seviyesine göre ayırmanın çok doğru olduğunu düşünmüyorum. Herkesin anlayışı, yaşadıkları ve imtihanı farklı. Bence asıl önemli olan insanın kalbi, niyeti ve güzel ahlakı. Elbette iletişim kurarken zorlandığımız anlar oluyor olmaz demem ama bu durumda kırmadan, yargılamadan ve sabırlı olmaya çalışırım. Eğer karşılıklı saygı ve anlayış yoksa da kendimi yormak yerine mesafeli olarak kendimi korurum. Çünkü insan hem kendini korumalı hem de kimseyi küçümseme yapmadan yoluna devam etmeli.
Hayır hiç sevmem o tarz insanlar seni dibe ceker , benim aptäl bir insana hiç tahammülüm yok oyuzden uzak durarım zamanımı ona harcamam
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim <3
Sıkıcı olur, ne söylediğimi anlamayacak beyin olmayınca
Çok gaalppss 💙
❤❤
İnsanları “zeka seviyesi düşük” diye etiketleyince, hem onları küçümsemiş oluyorsun hem de kendini gizli gizli yüceltiyorsun 😅 Bence mesele zeka değil, karakter. Saygısız, empatisiz, toksikse, isterse çok zeki olsun, uzak dururum. Ama saf, naif, biraz geç kavrayan ama iyi kalpli biriyle olmak bazen çok tatlı ve eğlenceli olabiliyor 😊 Özetle: dalga geçmek için değil, iyi hissediyorsam uğraşırım.
Cevap
37Cevap
Hiç işim olmaz, uğraşamam uzak duruyorum.
Yok uğraşınca sarıyorlar kafam kaldırmıyor
Kimsenin zekasına kıymet biçmem, bana düşmez, her insanın kendi bildiği var. Öyle görünsem eğer bilin ki, belli ve o an için gerekli duruma göre yaklaşımım olmuş
Zekadan ziyade karakter ve üslup benim için daha belirleyici. Saygısızlık veya cehalet olmadığı sürece herkesle iletişim kurabilirim, aksi halde mesafemi korurum.
Oturduğum bölgede 2 tane böyle özel insan var ağır kankalarım beni gördüler mi 10-15 dakika kilit 😂😂
Ben 23 yaşında çok aptalca şeyler yapıyordum. Karsimdaki insan hata yapıyorsa artık bunu insani görmeye basladim bu yüzden.
Zeka seviyesi düşük ile arkadaş ve sevgili ya da eş olmak kesinlikle kişinin kendine saygısızlığıdır.
Yaniii bana kötü etkisi varsa tabi ki uğraşmam. Bana bir etkisi yoksa çok takılmam yani ne uğraşırım ne uğraşmam dkdnwns
Kafam normal muhabbeti bile kaldırmıyor beyni olmayanlarla hiç uğraşamam
Ay tahammül edemiyorum ben ya!🥲 Bı de sapyoseksuel olunca...
Uğraşırım. Ama kendini zeki sanan cahille uğraşmam mesela , onlar korkulu rüya.
Ya ne eğlencesi benim hiç tahammül edemiyorum. Bir sürü iki defa söylemekten nefret ediyorum
Uğraşırım çünkü sinirlenirim ve onları haksız çıkartmam gerekir
Zeka seviyesinden ziyade cehalet bambaşka bir mevzu. 😀
Ugraşırım pazar günü güzel yer siliniyor onlardan atma😂🤣🥳
Uğraşmam ama bazen göstermek gerekiyor zeka seviyesini.
Benim sabır ve sinir noktam var 😂 oyunlar da çıldırmadıgım kadar başka yerde Çıldırmamisimdir.
Genel olarak kimse için uğraşmama gibi bir karar aldım. 😅
Ona abdala ogretir gibi ögretmekten zevk alırım Ugrasırım biraz
Aksine kendi hallerine bırakıyorum, küçük dünyalarında takılsınlar..
Ortalama herkesin zeka iyi
Bir soru sorsam dan diye kalırsınız yesinler zekanızı 😒
Hiç uğraşamam zaman kaybı
Görmezlikten geliyorum.
Hiç eğlenceli olmaz ki
Kendimi yormam öyle biri için
Zeka seviyesi insanı biraz önce gördüm çevremde bile tutmam daha
Adamına göre değişir laf anlıyorsa iletişime devam ederim ama anlamıyorsa uğraşmam
Cahille Sohbeti Kestim...
(Merhum İlber Ortaylı)
Yok uğraşmam, sonra bırakmıyorlar bazen
@As_liiiii aynn
İşim gereği uğraşmak zorunda kalıyorum.
Beceririm onları çok zevkli oluyor
Cahil der geçeriz mesela
Yok uğraşılmaz , cahiller çok zor
Uğraşmam akıl veririm..
Yok ya tahammülüm yok
Yok onları kendi haline bırakıyorum
Bana uzaktan bak, ellere yakın gel.
Canım sıkılınca uğraşıyorum
Cahil ile uğraşmak cahillikten farksız bence
Uğraşamam daha önemli işlerim var.
Enerjimi tüketiyorlar
İşim olmaz jdkdk
Sahipleri uğraşsın
Benden uzak gitsinler
genelde troll cevap verim ama ciddi algılarlar
Uğraşılmazkiii haklı çıkamam
direk yol veririm uğraşamam
Maalesef dünyanın çoğu aziz nesin sözü
Cahille tartışmayı bırakalı çok oldu.
Hiç çekemem kendi denkleriyle oynasın.
Hayır hiç uğraşmam
Uğraşmam
Ugrasmaya degmez nekadar tahammülüm olsada
Uzak duruyorum
Hiç işim olmaz
Engelliyorum
Yok vallahi sarmaz, he deyip geçmek en güzeli.
uğraşmam değmez kesinlikle
Hiç uğraşamıyorum
uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?