Mesaja girerken nasıl giriş cümlesi kullanıyorsunuz?

Hanzo Memo mu desem, yoksa Urfa genlerini mi konuşturuyor bilemedim🤪

Neyse biz ona böyle alıştık ajsjsj
Neyse biz ona böyle alıştık ajsjsj
Mesaja girerken nasıl giriş cümlesi kullanıyorsunuz?
Cevapla