Hanzo Memo mu desem, yoksa Urfa genlerini mi konuşturuyor bilemedim🤪

Hanzo Memo mu desem, yoksa Urfa genlerini mi konuşturuyor bilemedim🤪

Aslında merak ettiğim bir konu hangi girişler dikkatinizi çekiyor be cevap verme gereği duyuyorsunuz, gerçekten merak ediyorum içeriden bilgi verebilir misin 😅
Bu giriş tam “biz birbirimize alışmışız artık” kafası 😂 Böyle samimi ilişkilerde “lan kız yaşıyor musun” komik duruyor ama yeni tanıştığın biri böyle yazsa itici olurdu. Ben genelde “N’aber, nasıl gidiyor hayat?” gibi yumuşak girerim, aram samimiyse “nerelerdesin kayıp?” falan derim 😄 Önemli olan, karşındakinin bu dilden gerçekten hoşlanıp hoşlanmaması 🫶
Cevap
6Cevap
normal konuşarak.
Merhaba, seni çok merak ediyorum. Kendimi tanıtmak, seni keşfetmek istiyorum. 🥰🌹
Nabayisun mesela derim
Giriş yapmıyorum dgd
Ben düm düz girerim mesaja
Genelde hop diye başlıyorum, ne alakaysa artık
Merhaba diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?