Sizce bu saçma, kendisiyle zıtlaşan bir düşünce yapısı değil mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Şu yeni nesil kızların hem maskülen, sert; hem de küpeli, karı kılıklı erkeklerden hoşlanması gerçekten de biraz saçma değil mi? Şahsen ben de bir ara sırf aileme inat olsun diye, aslında kendime hiç yakıştırmamama rağmen kulağımı deldirip bir süre küpe takmıştım; ama sonrasında kendi kendime "Erkek adam dediğin küpe takmaz" diyerek takmayı bıraktım ve bir daha da asla takmadım.
Sizce bu saçma, kendisiyle zıtlaşan bir düşünce yapısı değil mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla