Kendimden küçük erkeği hayal bile etmezdim ama artık kendimden küçük erkekler dikkatimi çekiyor. Büyük erkekler de yaşlanmış gibi geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
2 ay
30-35e okeyim ben, 40larla da iyi anlaşıyorum tam beyefendi oluyorlar ama yaş farkı çok diye girmiyorum o topa. Bence dene bi. Günümüz erkeklerinden daha iyiler
Bence gayet normal bir değişim bu, merak etme 😊 Zamanla kendi enerjine, hayat tarzına kim daha yakınsa ona çekiliyorsun. 29’dan sonra bazı erkekler gerçekten “yorulmuş” görünebiliyor, bu da algını etkiliyor olabilir 😅 Önemli olan yaş değil, sana nasıl hissettirdiği. Kendini suçlama, sadece kriterlerin güncellenmiş, hepsi bu 💫
Cevap
27Cevap
Saçmalama istersen en iyi 30 a bakarsın ben bile 30 a okeyken sen kart diyorsun söxjbjx
kız o işler öyle olmuyor. bunyaşa gelince beni hatırlarsın
Niye ya
Küçük erkekler de senin için aynı şeyi düşünebilir ilerleyen yıllarda
Seçilmemş mi seçmemişmi yanlış anlamışsınız bazı şeyleri
İlerde senin gibi düşünmekten korkuyorum ben de kdmdmd çünkü yaşım arttıkça gerçkten yaşı büyük erkeklere kalıyor gibi hissediyorum ve yaşlı birini istemiyorum jdmdmd
her kadın bir gün benimle aynı düşüncede olacaktır. Bunu asla unutma😃
Kaç yaşındasın. Çok haklısın. Kendine 20 li yaşlarda sevgili bul. Sana yatakta yeter artık ddirtir.
buyuk erkegi kizlar istemiyo pek artik daha genc genc yüzlü gormek istiyorlar
daha 29unda gencecik kızsın doğru amsdnhasjkd
Vuruş tekniklerini denemeden karar verme olgunlar hakkında yanlış kanıda olabilirsin
Bence 3 4 yaşa kadar küçük olabilir, kendini geliştirmiş olsun yeter ki, ben 27 yaşındayım pratisyenim ve 31 yaşındaki biriyle sevgililiğim oldu
Zaman zaman olur ama küçükleri tanıdıkca olgunlara yanaşacaksınız gibi
Asıl kartlaşmış sensin. 🤣 evde kalmışsın bi de kimseyi beğenmiyor.
yaşım 29 yaşıtım kızkar kartlaşmış geliyor bana daen az beş yaş küçükleri beğeniyorum genç görünüyorum sanırım
Bu durumda sen de kartlaşmış oluyorsun
haklısın askim
Küçük sec sana dünyada cenneti yasatsinlar
İyi bir tane 20 lik bul kundakla yatır
Peki ya senden küçük erkeklerde aynısını düşünüyorsa senin için
e biraz öyle oluyor sahidende :))
Öyle zaten bu açık bir gerçektir
Denemeden nasıl bu kanıya vardın?
Benim yaş 25 boy 193 bi konuşalım :d
193 dedin orada bi yakinlastik seninle😃
Ben 24üm paketim açılmamış jdjwjw
Senin çözümün geliyor
Yakın yaşlar daha iyi diye düşünüyorum
Kendi citir kalmis ahhaahaha
Zevkin değişmiş
Alakası yok
kendi yaşıtların veya 27 28 bence olur
Muhtemelen sende oylesindir
Sen de öyle gelirsin ki
Niye
Doğrudur
Olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?