Aşırı yalnızlık çektim psikolojim bozuldu varlığımı sorguluyorum devamlı takıntı gibi bir şey oldu geçmiyor napmalıyım :((
2 ay
Aşırı yalnızlık çektim psikolojim bozuldu varlığımı sorguluyorum devamlı takıntı gibi bir şey oldu geçmiyor napmalıyım :((
Biraz kendin için vakit ayır. Kendini iyi hissetmen için. Sabahları yürüyüş yap 20-30 dakika kadar keyif alarak. Varlığını sorgularken ve o kaygıyı hissettiğinde burnundan nefes alıp ağzından ver bunu 5-10 kez tekrar et. Ya da kendini hisset. Elini soğuk suyun altına koy aktıkça soğukluğu hisset. Yalın ayak çorapsız yere bas zemini hisset. Yine varlık kaygısı içinde olursan , bugün varlığımın nedenini çözmek istemiyorum de zorunda değilim gibi. Askıya al. şu an bunu de mesela. Bunun cevabını bulmaya çalışmayı bıraktığın an kaygının yakıtını kesmiş olursun. Bu hisse kapıldığında vücudunda neler hissediyorsun?
Korku cıkmazda hıssedıyorumm nefesım daralıyor bosluga dusuyorumm bu ne kı :(
Anlıyorum. Yani benim naçizane tavsiyelerim bunlar en azından kendini farket hisset. Düşünceni soyutla. Somut şeylerle uğraş. Yine de üstesinden gelmekte zorlanırsan profesyonel destek alabilirsin.
Pekı tesekkur ederımm
Rica ederim
Nasılsın?
Yalnızlık bu kadar yoğunken zihnin hep “neden buradayım”a takılır, çok normal 😔 İçinde kaldıkça da düşünce kısır döngüye girer. Küçükten başla: gününü yapılandır, kısa yürüyüşler, sevdiğin bir dizi, yazı yazmak bile iyi gelir 🕊️ Mümkünse bir psikologla yüz yüze konuşmayı düşün, profesyonel destek bu tür varoluş sorgularında gerçekten işe yarar 💬
Cevap
7Cevap
Nouman Ali khan diye bir âlim var YouTube da aç izle.. umarım sorularının cevaplarını bulabilirsiniz
Bakarımda artık soruyu kendı ıstegımle sormuyorum acaba okbmı oldumm devamlı döngü halınde dusunce gelıyor
Kendini kalıplar içinde sokup boğma.. fazla herşeyi düşünme. Günlük problemler üzerine odaklan ve faydasız bilgileri terk et
Demekkı hastayım bunu yapamıyorum gunluk hayata adapte olamıyorum ki :(
Sadece zihnini boşalt.. hiçbir şey için canını sıkma.. hep olumlu pozitif düşün..
Elimden geldıgınce yapmaya calısıyorum zıhnım hep bır dusunceyle dolu takıntı var kafamda
Hepsini bi anlığına görmezden gel.. ben böyle durumlarda daralma geldiği anda, Kendi kendime boşverrrr , nefes alıyorsun ya herşeyi çözeriz ve olum diyorum ☺️
Evt ama ben bunu uzun suredır yasıyorumm bunaldım artık
Bunu samimi bir şekilde söylüyorum, Kur'an dinle rahatlarsın
Yanlız değilsin kardeşim sadece adım atmanız gerekiyor
Napmalıyım psıkıyatrıse gıttım anlattım ılac verdı gecermı acaba
Bana ıkı tane ılac verdı doktor depresyon dedı bu duruma
beni anlatmayın kardeşim.
Nasıl yani
Hedefler köy onkar için çabala
Psikolojik destek al
Gecermı ılacla sız yasadınızmı deliricem artık :(
Yaşıyorum hala. Biraz olsun toparlarsın. İlaç da alabilirsin.
Sizde nasıl dusunceler oluyor bende sureklı acaba ruhmuyum bedenmıyım dıye dusunce gelıyor senelerdır boyle ıstemsız :(
Ben ses arıyorum ses
Nasıl ses anlamadım ki
Evde yalnızım ses yok daralıyorum
Bende oyleyımm takntı basladı işte senelerdır yanlızımm hasta oldum
Gel tedavi edelim birbirimizi
+1 var mı bir yolu
Bılmıyorum var mı :(
Kafanı dağıtack hobi edin
Terapi yapalım seninle istermisin
Olmuyor
Ne olmuyor
Nasıl toparlarım demişsin ya olmuyor toparlanmıyor
Sz yasadınızmı bu durumu
Benzer durum yaşıyorum
Nasıl bırsey anlatırmısınız lutfen
Evliliğe giden güzel bir ilişkim vardı o bittikten sonra ne kadar kalabalık olursa olsun yalnız hissediyordum kendimi ve psikolojikmen çökmüş durumdaydum
Evet bende boyle bırsey yasadım sayılır cok sevdıgım bırınden koptum ayrıldık bosluga dustumm toparlanamıyorum kımsem yok gıbı hıssedıyorumm
Ben neler yaşıyorum bir bilsen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?