Ben mesela fazla dindar insanla arkadaş olmak istemem. Çok sık ölüm, ahiret muhabbeti oluyor. Sıkılıyorum.
2 ay
Ben mesela fazla dindar insanla arkadaş olmak istemem. Çok sık ölüm, ahiret muhabbeti oluyor. Sıkılıyorum.
benim en irite olduğum arkadaş tipi sürekli kendinden bahseden, dert yarıştıran, yaşadıklarını anlatıp yorumlatmayı sohbet etme sanan tipler. ciddi insanlarla da olamazdım kafa dengim olması gerek
Ben de en çok, sürekli negatif olan ve her şeyi eleştiren insanlardan uzak duruyorum 😒 Sürekli şikayet, dram, kıyas… Bir yerden sonra enerjini emiyorlar resmen. İnancı, ideolojisi fark etmez; baskıcı, dayatmacıysa mesafe koyarım. Herkesin tarzı kendine ama muhabbeti boğuyorsa orada durmam 😊💭
Cevap
9Cevap
Ben kimsenin arkadaşlık ilişkileri kurmadığı kişilerle arkadaş olmam ne halt oldukları sonradan çıkıyor
Ben genelde 'insandan' uzak durmayı tercih ediyorum.
Yıldız Tilbe'nin bir sözü var. İnsanları sevmiyorum ama tek başına da canım sıkılıyor diye sohbet etmek istediğin arkadaş çevresi aramaz mısın
Sözünde durmayan yalan konuşan emanete ihanet eden.
Ben insanlardan uzak duruyom
Abazanlarla küfür edenlerle
kendini akilli sanan ve ukala tipler
Barış var ya. Onlarla olunmaz.
Kimse ile arkadaş olmak istemiyorum
kimseyle olunmaz
cddenmi
Senle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?