Mesajlaşırken karşımdakini nasıl yükseltebilirim, ne yazsam daha iyi olur?

O bir şeyler diyor, benim o an beynim sıfırlanıyor, sanki hiçbir şey diyemiyorum, saçmalıyorum. Ne diyebilirim, ne yapabilirim, öneriniz var mı?
Mesajlaşırken karşımdakini nasıl yükseltebilirim, ne yazsam daha iyi olur?
Cevapla