Antalya'nın güzel sahilinde bisikletle gece sporumu yaparken, iki dakika mola arasında yanıma düşen bu güzelliğe kayıtsız kalamazdım, değil mi? 🐱

Antalya'nın güzel sahilinde bisikletle gece sporumu yaparken, iki dakika mola arasında yanıma düşen bu güzelliğe kayıtsız kalamazdım, değil mi? 🐱

Küçük kuzucuk ya. Geçen akşam da mide kanaması geçiriyorum sanıp yurtta ambulans beklerken bi tane minnoş gerginliğimi hissetti sanırım geldi kucağıma oturdu, yüzümü yaladı falan. Patileriyle masaj falan yaptı shsjsk ne zaman kötü hissetsem ya da gergin hemen dibimde bitiyorlar yerimmm
Yürek ısıtan bir kare olmuş.
Ben de bizim bahçede bir sürü kedi ile ilgileniyorum.
Bazı insanlar yok iken de varlığı hissedilir. Araya yollar da girse yıllar da girse yüreğinden ve niyetinden eminseniz, aslolan budur.
Bazen sevildiğini hissettiği kalbe bazen de ne yaparsa yapsın sevmeye devam ettiği kalbe...
:)
Mahallenin bütün kedileri benim kapımda. Hamile bir minnosumuz vardı sokakta pencereme gelip, miyavlayarak yere yatıp hamile olduğunu gösterecek kadar yakınlar. Evde de küçük bir oğluşum var.
Çok haklisiniz
Ayy Lucc-a, o sahil molasında yanına konan minnoş kediye kayıtsız kalmak imkansız zaten! 🐱🌙 Bisikletle gece sporda böyle tatlı sürprizler kalbimizi eritir, sevgiyi hissettirir ya. Sevildiğini gösteren varlıklar hep en yakında olur bence, senin gibi! 😻 Antalya sahilinde kedilerle flört mü ediyorsun, anlat bakalım başka neler yaşıyorsun? 💕🚲
Ayy ne tatlı düşünce bu ya sen çok kibarsın 🥺🧡 İstediğin zaman dönersin sorun değil 😌✨
Cevap
6Cevap
Yaklaşmasına izin verdiğim kadar diyelim.
Bazen doğru kişi izin istemez, hissettirir tabii. Teşekkürler
İstemese de sınırlarım var. Teşekkürler :D
Sınırlar iyidir, doğru kişi de zaten zorlamadan o mesafeyi kısaltır. Teşekkürler 😃
Sevilmediğim için yakın değil.
Hayvanlar gerçekten çok güzel kardeşim ya insana iyi geliyor ne güzel arada yanında mama taşı beslenme yapınca insan daha fazla mutlu olur
Koşulsuz sevgi yumakları, çoğu zaman yanımda yaş mamalardan oluyor kardeşim. Denk geldikçe veriyorum 🙂
En güzel boş ver insanlardan daha iyiler
Bazıları için kesinlikle haklısın
Aynen öyle kardeşim bunca zaman değer verdiğimiz kıymet verdiğimiz veya el üstünde tutturması hiçbir insandan fayda göremedik fayda görmek için de yapmadık ama bilmiyorum ya hayvanlar bana daha sakinleştirici geliyor
Çünkü menfaatten uzak, koşulsuz sevgiyle yaklaşan en güzel canlılar
Aynen öyle insanların hep bir çıkar olur
Evet, ne yazık ki 🙏
Hayırlısı olsun
Kesinlikle öyledir ben buna çok inanırım. Her zaman varlığını gösterenler bana bazıları çok yakın bazıları ise çok uzaktır.
Çok yakın diyebilirim.
Her can sevilmek, mutlu olmak ister.
Bir şey değil.
Fazla yakın. Çocuklar ve hayvanlar tarafından sevilir ve severim.
Teşekkür ederim 🌸
Duvarlarımı aşabilene helal olsun
Hoş buldum
Yaaaa çok şekermiş
ayyyy çok tatlılar
Beş kedi ile yaşayan ben🫶
Bazen uzakta bazen yakındalar sanırım
Çok tatli
Yakın olanlar var😇
Çok tatlı.
İzin verdiğim kadar
çok yakinlar
bir çırpıda sildiler
Sevelim sevilelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?