Kendi dengini istemek kibir mi, yoksa asıl kibir başarısız insanlarda mı?

Başarılı insanlar kendileri gibi insanlarla arkadaşlık kurmak ya da evlenmek isteyince başarısız insanlar bunu kibirlilik olarak görüyor. Aynı adamlar gelişmemiş ülkelerin vatandaşlarını adamdan saymazken kendileri başarılı insanlarla aynı kefeye konmak istiyorlar. Asıl kibir kimde sizce?

Kendi dengini istemek kibir mi, yoksa asıl kibir başarısız insanlarda mı?
Cevapla