Sizi yara bandı gibi kullanıp iyileşince sessizce bırakan insanlar oldu mu?

“Hayatınızda hiç birilerinin yara bandı olduğunuzu hissettiniz mi? Yani sadece onların acısını dindirmek için hayatlarına girip, iyileştiklerinde sessizce kenara bırakıldığınız oldu mu? Sizce insanlar gerçekten bağ kurmak için mi geliyor, yoksa sadece eksiklerini tamamlamak için mi? Ve en önemlisi, bir gün fark ettiğinizde… kendinizi kullanılmış mı hissediyorsunuz, yoksa ‘en azından iyi geldim’ diyerek kabullenebiliyor musunuz?”

Sizi yara bandı gibi kullanıp iyileşince sessizce bırakan insanlar oldu mu?
Sizi yara bandı gibi kullanıp iyileşince sessizce bırakan insanlar oldu mu?
Cevapla