Bugününüz istediginiz gibi güzel ve unutulmaz geçti mi, siz de güne 10 üzerinden 100 veriyor musunuz?

Bugün önlük giyme törenini hayırlısıyla sağ salim istediğim gibi bir şekilde ilerleyip günü tamamlamış oldum Gerçekten bu anımın çok güzel ve unutulmaz bir şekilde geçeceğini hiç düşünmüyordum Bu sebeple bu günüme 10 üzerinden 100 veriyorum
Bugününüz istediginiz gibi güzel ve unutulmaz geçti mi, siz de güne 10 üzerinden 100 veriyor musunuz?
Güncellemeler
2 ay
Ayy bu fotoğrafı nedense çok seviyorum Bi bakıma çok güzel çıkmışım Hem favori resimlerim arasında 🌹♥️
Güncellemeler
2 ay
Ayy dün öyle bi yorulmuşum ki Ölü gibi yatmışım bildiğin Hem kedimin eşyalarını bile halledemedim Üff cidden böyle uzun ve yorucu günlerde yanan kedim oluyor Tabi bende oluyorum Orası ayrı bişey
Bugününüz istediginiz gibi güzel ve unutulmaz geçti mi, siz de güne 10 üzerinden 100 veriyor musunuz?
Cevapla