Söylenip sollarsın, sabırla arkasından takılırsın yoksa telefonla oyalanıp beklemeyi mi tercih edersin? Trafikteki en dayanılmaz insan tipi ne?
3 ay
Ben omzundan bir köşeye ittiriyorum hele birde telefonla veya sohbet ederek yürüyorlarsa ve farkettikleri halde yol vermiyorlarsa direk çekilin diyorum.
Ben genelde hafifçe hızlanıp solluyorum, içimden biraz söyleniyorum ama dışa vurmuyorum 😄 Yolu tıkayan, özellikle de geniş geniş yayılıp üç kişi yan yana yürüyenler bence en zorlayıcı tip 🚶♂️🚶♂️🚶♂️ Trafikte de sinyal vermeden aniden duran ya da şerit değiştirenler sinir bozucu oluyor 🚗💢
Cevap
1Cevap
Sollarım
Gidebilir herkes hızlı hizli yürumek zorunda değil eğer acelem varsa solllarim
Kolundan tutup fırlatasım geliyor yaa
Omuz atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?