Dışarıda yürürken önündeki insan çok yavaş gidiyorsa ne yaparsın?

Söylenip sollarsın, sabırla arkasından takılırsın yoksa telefonla oyalanıp beklemeyi mi tercih edersin? Trafikteki en dayanılmaz insan tipi ne?
Dışarıda yürürken önündeki insan çok yavaş gidiyorsa ne yaparsın?
Cevapla