Hic arkadasim yok, her yerde dislaniyorum; kimse beni istemiyorsa ne yapmaliyim?

Bakıyorum zenginin fakiriyim, çirkinin güzelinin bir sürü arkadaşı var, beni kimse istemiyor ya, benim kaderim neden böyle nedennnn
Hic arkadasim yok, her yerde dislaniyorum; kimse beni istemiyorsa ne yapmaliyim?
Cevapla