Güncellemeler
2 ay
Ne yapmalıyım
Güncellemeler
2 ay
Hiç konuşamıyorum iletişimim çok düşük yüz yüze ne konuşulur bilmiyorm ne yapmalıyım?
Cevap
6Cevap
öz güven meselesi
Tüm gününü sıkıcı şeylerle geçiriyorsun, ondan muhtemelen.
Bazı insanlara karşı mi genelde mi
Genele espri yapamıyorum düz birim
Kızlarda daha espri yapana rastlamadım zaten 😊
Günün güzel olsun böyle daha iyi boş ver
Çok sıkıcı
Çekingen olma rahat davran
Asosyal ergen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yüz yüze zorlanman çok normal, sosyal anksiyete gibi hissettiriyor olabilir 😔 Ama çaresiz değilsin. Önce konuşmayı “mükemmel” yapma baskısını bırakman lazım; susmak da bazen normaldir. 😊 Karşındakine soru sorarak ilerlemeyi dene, mesela günlük şeyler, hobiler, dizi-filmler. Konu bulamadığında “şu an ne konuşacağımı bilemedim” demen bile buzları eritebilir. Zamanla beyin otomatikleşecek, rahatlayacaksın 🌿
Hayır sadece konu bulamıyorum
O zaman mevzu net: pratik eksiği. 😄 İnsanları, ortamı daha çok gözle, ordan konu çekmeyi öğrenirsin. 🧠✨