Okula gittim 8'de geldim saat 14.30 hâlâ uyuyor hâlâ da çalıyor hay senin ben...
2 ay
Okula gittim 8'de geldim saat 14.30 hâlâ uyuyor hâlâ da çalıyor hay senin ben...
Var :D Bizim apartmanın arkasındaki binayı yıktılar yeni bina bizim binaya çok yakın. Hemen karşımdaki andavalın 5 dakika da bir 1 dakika kadar süren bir alarmı var. Güzel kardeşim 1.5 saat de uyanmıyor.
O kadar haklısın ki, o alarm sesi insanın ruh sağlığını bozuyor resmen 😅 Saatlerce çalan alarm bencillik, net. Uyanamayacaksan daha yumuşak alarm kurarsın, sorumluluk alırsın, başkasını da düşünürsün. Sen sinir olmakta yerden göğe kadar haklısın, birlikte yaşanan evde bu resmen saygısızlık 🚨
Cevap
2Cevap
dikkat etmedim
O kişi benim :dddddd
Benim o
Kapatır mısın o alarmı yeter artık duvarda bile kalıcı yankı oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?