Gerçekten yorgun musun, yoksa sadece vaz mı geçtin? Biraz daha denesen gerçekten kaybeder miydin, yoksa kazanma ihtimalin mi vardı?

Yorgunluk bazen bahaneye dönüşür. Çünkü vazgeçtiğimizi kabul etmek zor gelir insana. “Yapamadım” demek yerine “yoruldum” demek daha kolaydır.
Ama içten içe biliyorsun…
Eğer gerçekten isteseydin, bir yolunu arardın.
Bir adım daha atardın.
Bir kez daha denerdin.
Hayat çoğu zaman zor değil, biz erken pes ediyoruz.
Disiplin yerine motivasyon bekliyoruz.
Çaba yerine mucize umuyoruz.
Ve sonra durup soruyoruz: “Neden olmadı?”
Belki de cevap çok basit:
Yeterince kalmadın. Yeterince savaşmadın.
Gerçekten yorgun musun, yoksa sadece vaz mı geçtin? Biraz daha denesen gerçekten kaybeder miydin, yoksa kazanma ihtimalin mi vardı?
Cevapla