Günayd💛nnnnnnnn kfkf keyifli bir kahve keyifli günnnn oluversinnn jdjdj muaahhh💋☀️🪽
3 ay
Saygı duyarım ama bu herkesin sınırlarını ezbere bildiğim anlamına gelmez. Bazen karşımdakinin nerede dur dediğini anlamak için sessizliğine ve beden diline dikkat etmem gerekir. Kişisel alan konusunda kuralım şudur, bana nasıl davranılmasını istiyorsam ben de öyle davranırım. Çok samimi olmadığım insanın özelini zorlamam, sormam, kurcalamam. Yine de hata yaparsam özür dilerim bu kadar.
Günaydın, enerjin buraya fışkırmış resmen 💛☕️✨
Ben başkalarının sınırlarına çok dikkat ederim. İzin almadan dokunmam, özel sorular sormam, telefonuna bakmam. İnsan kendini güvende hissedince zaten yakınlaşmak ister. Sen de bence enerjik ama saygılısın, hissettiriyorsun onu 🪽💋
Mmm jdjd her zaman kendş sınırlarıma özen gösterdiğim gibi başaklarının sınırlarınıda aşmammhxhxjx
Cevap
15Cevap
Saygı duyarım çünkü başkasının alanları adı üstünde benim olmayan
Herkesin sınırı kendine :D
duyuyorum evet
Girme sınırıma cephanen yoksa vururum tek atışta bam gözünün yaşına bakmam toz ol
Ahah ne buu jsjdjs
Tabi ki.
Yere çöp atmak da başkasının sınırını ihlal eder.
Saygılı adamız ama hak edene 😂
Shdhjdhdhd çok imalı geldi kskxnx
Hak etmeyene neden saygı gösterelim yahu 😂
Sınırımı bilirim ve korurum.
Günaydın
Tabikide
Saygı duyarım tabi yargılamam
hayır genelde duymam sınırları ben belirlerim
Kabaca
ilişkinin dinamiklerini belirmeleyi severim bu sebeble saygı duymam ama kaşrımdaki bundan rahatsız olmaz
AYARI VERİRİM
Hanzo
ya bırak hepiniz böyle tiplerden hoşlanıyorsunuz :f
Kendini erkek sanan hödüksün
:D
Saygı duymalıyız
Sana da günaydın
Saygı duyuyorum
Evet seni döndürüp dondurup opmek istiyorum
duyuyorum tabiki
Herkesin kırmızı çizgisi olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?