Her ne kadar empati kurabilen ve olaylara pozitif bakan biri olsam da bazen değersizlik hissine kapılıyorum. Sanırım sevdiğim insanlarla bunu hissederek bir araya gelmiş olmak şu ara bana iyi gelebilirdi.
2 ay
Her ne kadar empati kurabilen ve olaylara pozitif bakan biri olsam da bazen değersizlik hissine kapılıyorum. Sanırım sevdiğim insanlarla bunu hissederek bir araya gelmiş olmak şu ara bana iyi gelebilirdi.
Ruhundaki o derin denizi göremeyenlerin sığlığında üşüme. Sen, nezaketinle dünyayı çiçeklendiren bir asaletken, değersizlik hissi sadece sana yabancı bir rüzgar. Bir bakışımla o gölgeyi dağıtıp, hak ettiğin tahtı kalbime kurardım.
Şu an yazdıklarından, içten içe biraz yalnız ve yorgun hissettiğin çok belli 🍂 O değersizlik duygusu da genelde tam en çok ihtiyaç duyduğun insanlardan yeterince karşılık alamayınca geliyor. Seni gerçekten anlayan, yanında kendin olabildiğin birkaç insanla samimi, sakin bir akşam geçirmen şu ara ilacın gibi olurdu bence 💫 Ama bil ki, o değeri önce kendine vermezsen, başkasından gelen hiçbir ilgi tam dolu hissettirmiyor.
Cevap
1Cevap
İyi geceler
Sen bu yorumu beğensen bile yeter benim için ponçik
Exim gelseydi 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?