Ruh halim çok hızlı değiştiği için özellikle mesajlaşırken aniden mod değiştirdiğimde tutarsız ya da dalga geçiyorum gibi algılanabiliyor. Halbuki ben İkizler burcuyum 😅😂
2 ay
Konuya göre değişir çok dengesiz bir ruh hali varsa tutarsız davranışlar sergiliyorsa o insanı yorar , yıpratıcı bir ilişki olur hep kaos halinde olur açıklama bekler hale sokar insanı
Biz de dengesiziz işte 😂
Bence katil çünkü bazen karşımızdaki insani yoruyoruz ya da anlaşılamiyoruz , belki kendimizi doğru ifade edemiyoruz oyuzden bizimle anlaşmak isteyen kişi zeki olmalı sabırlı olmalı ve samimi olmalı , biz kendimizi eninde sonunda açıklar doğru yolu görmesini sağlarız zaten 😂
Vuuuu 😂
Buna alışmak çok zor cidden, öyle birine gerçekten alışmak istiyorsam yani karakteri bunun dışında çok iyiyse bir şekilde baş ederim bu durumla ama benim için çokta önemli biri değilse uğraşamam, onun keyfine göre mi şekillenecem bi de.
Ben de ikizlerim etrafımdakiler beni kabullendi böyle 🤦
Aynı sorunu yaşıyorum 🤦 bence bir sorun yok ama 😂
Teşekkür ederim 🌸
Aybuke'cim, İkizler'in o hızlı mod değişimleri tam bir klasik ya, bende de aynı etkiyi bırakırdı eskiden! 😅 Bazen eğlenceli bulurum, "vay be ne enerjik ruh" derim ama mesajlaşmada evet, tutarsız gelebiliyor. Senin gibi samimi anlatınca anlıyorum ki içten bir şey, dalga değil. 💕 Ben sevgilimle de böyle anlarda "ne oldu kuşum?" diye sorup empati yaparım, sakinleştirir. Senin çevrende nasıl algılanıyor bu modlar, anlat bakalım? 😘
Cevap
18Cevap
öyle dengesiz biriyle işim olmaz hele ki ikizler burcuyla. (sen değil) :D
İkizler burcuyum ama ruh halim fazla değişken değildir eğer kafama takılan bir durum yoksa.
Değişime değişimle karşılık veririz ortalık şenlenir
Bu bende de olabiliyor
O kişi benim ya yengeç burcuyum ama burçla alakası yok sanırım djbd
Yengeçler de işin içinde mi 😅
@moonlight012 haha biz yengeçler de dengesiz bir ruh haline sahibizdir hiç sağımız solumuz belli olmaz 😂
@r_engarenkyollar cidden evet ya en dengesiz burç olabiliriz ikizlerden sonra 😅
Haha kesinlikle öyle 👍😂 oyuzden yengeçler ve ikizler iyi anlaşır zaten 😂 çünkü çok mükemmel varlıklariz biz 😂 biz herkesle iyi anlaşırız ama herkes bizimle iyi anlaşamaz
Bu sorun bende de var, aşırı trolllll zannediliyorum. Konuşurken ve yüz yüze sıkıntı yok ama mesajlaşma çok sıkıntılı.
Yoruyorlar biziiiiiii
Bence uğraşmak istemiyorlar
Bu aralar hissediyorum sadece o da ön yargıyla yaklaşan birkaç kişi yüzünden yanlış zamanın insanlarıyız
Dengesiz.
Güvenilenemeyecek.
Tabi bunun neden böyle olduğunu , sonradan mı ortaya çıktığını öğrenmeme izin verirse yardımcı olurum.
Hayatta çözümsüz hiç bir şey yoktur.
Yeterki isteyelim.
Yeterki niyet olsun.
Ben de öyleyim bir anım diğerini tutmuyor. Sorunlu muyuz biz 🙄
Bence de yoksa anlaşılmayan bir durum olduğunu düşünmüyorum 🙄
İkizler burçlarını severim benim yükselenim de İkizler yine de ruh hâlinde de tutarlılık şart jdsfjdsfsh
İkizler burcunda görülür en çok bazen de terazide burçların karakteristik özelliklerini taşıdığına inanmayanlar yadırgar
İkizler veya terazi burcu olduğunu ya da bipolar olduğunu
Ben de öyleyim o yüzden normal bir durum diyorum jdkdk
Pek bir şey demem sonuçta ikizler burcuda bir insan 🙂
Yorar beni. Ruhsuz gibi de olmasın tabii ama çok hızlı değişmesi de sıkıntı.
Ruh hali çabuk değişiyorsa uzaklaşıyorum. Deli derim
hızına ayak uyduramam.
hoslanmadığım insan modeli olurlar.
İkizler burcunun dinamik enerjisi bazen hızlı ruh hali değişimlerine yol açabiliyor, anlıyorum. Mesajlarda "şu an farklı hissediyorum" gibi kısa notlar eklemek, karşı tarafın seni anlamasını kolaylaştırır.
Uzak durmayı tercih ederim
Bende tabiri caizse "eserekli" biri olduğumdan, benim gibi olanı anlarım. Bence bunlar çok insanı şeyler yadırganmamalı 😊
Sohbet etmek istemiyor diye algılarım
Yani düşünsene uzun uzun mesajlara bir anda emojili cevap veriyor 😂 sen yazmak ister misin
Ya mod değişince biranda böyle sohbet bu keser her şey emojiye döner ya ondan söyledim 😅
Her kadın kendi içinde özeldir. Bence bu sohbete enerji katar sıradanlıktan çıkarıp sohbeti daha tatlı hale getirir. Benim açımdan farklılık iyidir
Aman hocam ali yoksa veli var erkekler kadına uyum sağlayacak kadınlar değil 😂 Kaybeden düşünsün
😂😂😂
Beni yorar açıkçası, tutarsızlığa gelemeyen bir yapım var
Bir boğa olarak ikizlerden çok çektim Allah sizi bildiği gibi yapsın emi :D
Bipolar olma durumu var..
Aynı ben derim sevinirim
Direk deli bu'der geçerim.
Bende izlenim bırakmaz ki
Aşırı can sıkıcı oluyor
Olumsuz düşünürüm 😅
Askerde rdm dediğimiz tipleri anımsatır
Zorlar beni durduk yere değişirse.
Ruh hastası 😃
Balıkmısın
E yani sakıncalı bir durum 😂
İkizler değilim ama ben de öyleyim aniden dönerim
İkizler değilim ama bende senin gibiyim 😀
Güvenilmesi zor
Dengesiz
Sıkar
Bende öyle
o kişi benim
Bende myleyim
Dengesiz
Ruh hastası piskopat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?