Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. 30’dan sonra bende en çok değişen şey… acele etmeyi bırakmak oldu. Eskiden her şey hemen olsun isterdim; insanlar, duygular, hayat… Şimdi anladım ki bazı şeyler zamanla güzelleşiyor, bazı insanlar da geç kalınca zaten hiç gelmemesi gerekenler oluyor.
Bir de sınırlarım netleşti. Eskiden kırılmamak için susardım, şimdi kendimi korumayı öğreniyorum. Herkese iyi gelmeye çalışmak yerine, bana iyi gelmeyeni hayatımda tutmamayı seçiyorum.
En önemlisi de şu: artık kendimi daha çok dinliyorum. Ne hissettiğimi bastırmak yerine kabul ediyorum. 30’dan sonra insan biraz daha az kalabalık, biraz daha gerçek oluyor. Ve garip ama güzel bir şekilde… daha huzurlu...20 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
3 ayBen artık çok farklı bakıyorum hayata eskisi gibi saf değil şu şekildeyim herkes herşeyi yapabilir dikkat ediyorum ediyordum da hep çünkü bana kurulan tehlikeleri hep sezdim önceden bir küçükkeni sezmedim mesela bana benim gibi bir arkadaş lazım başka türlüsü sıkıntı oluyor çünkü akılsız insanlarla sınanmak sıkıntılı bana akıllı insanlar lazım kendini bilen sözü davranışı birbirini tutan güvenilir insanlar ve tabiki ne oldu eski sınavdaki kişinin değişmediğini rol yaptığını farkettim yazıda yazıyor ki onun gerçek yüzünü ortaya çıkarırsan seninle görüşmez ne güzel bir yazı çok beğendim yani yeni seçimim daha kaliteli olacak ki başım yanmasın ve beklenti olmucak değeri de çok fazla vermicem gerektiğinde arayı bozacam üzülmücem çünkü demek ki hakkımda güzeli buymuş diye düşünecem ve tabiki kendimi düşünmenin güzelliği ve gereksiz insanların sözlerine takılmamak
20 Yorumla
3 ay🟦Hayatımda gereksiz risk ve zaman yonetimi konusuna dikkat etmeye başladım.
Risk ve kazanç değecek mi? ☢️Kişilere yasantina kaliplasiyorsun kısacası bu kabul edilebilmesi zor ama böyle ayrıca gereksiz kaprisli kızları direk gönderiyorsun konuşurken ego varsa uzak duruyorsun.
🟥Aile kardeşler arasında mesafe koyman gerekiyor çünkü gereksiz şekilde saçma sapan konuşmaları kafan götürmez oluyor. ⚠️Açıkçası gerçekten özgür olmak istiyorsun geçmişine bakıp keşke dediklerin bu yaşta daha fazla oluyor ✅00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 478 cevap paylaştı.
3 ayHayatın zorluklarına biraz daha yaklaşıyor insan. Biraz daha yaşlanıyorum. Gelecek kaygısı. Yalnız kalma ihtimalim. Henüz evlenmemiş biri olarak. İyi bir iş ve kariyer elde edemedim. Bazı yaşlılarımızı görüyorum. Böyle uzunca bakıyorum gelecekte acaba bende mi böyle olurum? Diye. Karmaşık duygular. Yani 30dan sonra hayat biraz daha zor oluyor.
24 Yorumla- 3 ay
Seni anlıyorum ama çok iyi bir yaş senin adına ben üzüldüm...
- 3 ay
Mutlaka bir kız bulmaya çalış arkadaş ve tanıdıklarım var iş hayatında iyi bir saatten sonra istesende evlenemiyorsun da 30 dan sonra zor olur o yüzden işin varsa çök bir kıza
- 3 ay
Eyvallah.
Yapay Zeka Cevapladı
30’dan sonra bende en çok “acelem” değişti diyebilirim 😊 Daha sakin, seçici ve net oldum. Kimlerle vakit harcadığım, nelere evet dediğim çok dönüştü. Eskiden herkesi anlamaya çalışırken, şimdi önce kendimi korumayı öğreniyorum 💫 Hırslar azalmıyor ama şekil değiştiriyor; başkalarına kanıtlamaktan çok, kendime iyi gelene odaklandım diyebilirim 🌿
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Bilmiyorum ya bir değişim hissetmiyorum kendimde aynıyım.😃
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
3 ayEmpati yeteneğim gelişti fazla düşünmez anı Yaşar oldum gadası
20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u 3 aybir şey değişmedi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayDaha sakin , daha durgun olduğum kesin. Biraz bencilliğim arttı. üşengeçliğim arttı. Evliliğe aşka bakışım değişti. Daha da yalnız kaldım. Tek faydası daha da yakışıklı olduğum kesin. Bir yandan da yaşlanma belirtileri görülüyor saç dökülmesi gibi. Yine de yakışıklı ve karizmayim. Seven kel de sever. Biz üniversitedeyken okulun en güzel kızı kel erkekle beraberdi. Ozaman çocuk 24 yaşındaydı. Ben 35 yaşındayım birakta dökülsün. Begenmiyorlarsa begenmesinler. Ben beğeniyorum. ömrümün sonuna kadar da sevgilisiz kalırım sorun değil. Sevgili bana bişey vermeyecek. Ben ona vereceğim
00 Yorumla
3 ayBen açık konuşayım Öncelikle insanlara 30 yaşından sonra insan neden yaşayıp sorguladım artık Niye ben 20 yaşında 18 yaşında bir kadınla her bir kızla beraber gelmediğimi öpmedim sevmedim eski şeyi duygularım Acaba köreldi ne diye düşündüm? Kübra Karaaslan beni bir kız var hani intihar etmiş acaba ben 40 yaşından sonra intihar ederim diye düşünüyorum Bir sürü düşünce var işte
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
3 ayHer şey şu an içinde olduğum sektöre girdiğimde başladı.
O da 24 yaşıma tekabül ediyor.
Ben galiba hemcinslerime göre biraz erken olgunluğa eriştim.
Hayatın içinde her şey varmış dedirtti bana.
Hayata bakışım , aslında ailemin bana gösterdiği ve öğrettiğinin tam tersinin olduğunu fark ettim.
Gözlem , empati , sorgulama , düşünme , araştırma hayatın temel taşları.
Ne kadar sağlam temel o kadar sağlam karakter.00 Yorumla
3 ayKendimi daha iyi tanıdım ve sınırlarımı çizmeyi öğrendim açıkçası. Önceden başkalarının beklentilerine çok odaklanırdım, şimdi kendi ihtiyaçlarımı ve değerlerimi önceliklendiriyorum. Bu hem ilişkilerimde hem de işimde daha dingin ve karaarlı biri olmamı sağladı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ay"18-24 arasında kadın eğer bir erkek olarak seni seçmediyse... Sonrasında hiç uğraşma bir erkek olarak esc vs. bas geç günü ne kurtarıyorsa... " Bunu tam olarak öğrendim sıfır maliyetle. evlenip-boşanma aldatılma pahalı hediyeler alıp terk edilmeden.
08 Yorumla
Soran3 ay30 dan sonra zor bu işler diyorsun
Cevap sahibi3 ayErkeğin alabiliceği bir şey yok kadından. Yanlızca kendini kullandırır... aylık 30-40 bin tl masrafı olur ayda bir kaç kere cinsel ilgi için mantıksız. 2-5k paraya cinsel ilgi veren çok kadın var 30+ yaşlarında. Sorumluluğunu alıp maddi-manevi kendini kullandırmaya deymez.
Gençken değerliyken yatırımı bir erkeğe yapmış kadın çok değer verilmelidir 30 larında bunu hissetmeli. Sen 20 lerinde bana baktın bana yatırım yaptın bunu hak ediyorsun denmeli özel hissettirilmeli. 26+ sonra ki kadınlar çöp maddi olarak kahve bile ısmarlamaya gerek yok. Çünkü cinsellik vermeden evliliğe ikna etmeye çabalıyıcak. 1000tl kahve içmeye harcıyıcağına gidersin 2000tl 1 saat anal-oral boşaltmalı escortla zevkini beslersin... Zamanında yapmadığı yatırımın ekmeğini yedirmemiş olursun boş kadınlara.
Cevap sahibi3 ayİstanbul'da var 1,5 - 2k anal-oral esc. Kalabalık olduğu için kadın bedeni ucuz. Lazımsa veriyim diyiceğim ama canım kardeşlik yapmış olurum olmaz. Sen ara bul. lezbiyen olarakta gidiyorlar evlere
Soran3 ayHak verdim gibi günümüzde kadınlar buna sebep oldu bence
Cevap sahibi3 ayHak versen de vermesen de değiştirmez bir şeyi zaten. Bunu yapıyorum mutluyum. Denenmiş onaylanmış bir şey.
Soran3 ayNe mutlu sana o zaman :D
Cevap sahibi3 aynormal kadın böyle olmalı. Histerik olmadan mantıklı şeye oky mantıksız şeye not oky demeli. sağol. Umarım sen de mutlu olursun.👌
Soran3 ayUmarım teşekkür ederim :)
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 ayBıkac ay sonra 30 olcam, bısey degısırmı bılmıyorum ama genel olarak 27 yas donemı dıy bısey var. O donemde degıstı bıseyler yasayıp gorcez ınsallah
211 Yorumla
Soran3 ayBenimde öyle gerçektem o 27 yaş ne ya 😀
- 3 ay
Lanetlı yaş sjs 27 yasını ölmeden tamamlamak mucıze. Donemsel kırılma gıbı bısey yanı. Bıcok aydınlanmayı degısmeyı o yasta yasıyo ınsanlar cevreme de tek tek sordum bunu ben sjsjs
- 3 ay
27'de bende de bir şeyler değişti😏
- 3 ay
@BubiiBubii dogrulanan bı teorı genel olarak. Sansasyonel sekılde ölen unlulerın de yası hep 27. Var bısey demek kıı
Soran3 ayYani bende yaşıyorum sayılmaz😀😀
- 3 ay
Öyle demeyelim de sjsjsj ogrenıyoruz sureklı
Soran3 ayYok yok öyle gömmediler işte o kaldı😀
- 3 ay
Ya bı dur sjsjs
Soran3 ayHahaha tamam tamam güçlüyüz hala unutmayın ki bana hiçbir şey olmaz diye takılıyorum şaka yaptım😀
- 3 ay
Olmaz tabııı djsj yıkılmadık ıtalık duruyoruz sjjsjs
Soran3 ayEvet evet öyle anlamaz bunlar :D
Gizli Üye(25-29)3 ayMuhtemelen 30 yaşında olan insanlar sanki 30 yaşına kadar hiç yaşamamış gibi hissediyorlardır. Geçen onca zamanda hatırladıkları bir kaç güzel anı dışında o berbat hayatlar, kırgınlıklar, üzüntüler ve öfkeler. Bomboş geçmiş bir 30 sene gibi gelir insana. Sahi gerçekten yaşandı mı diye sorgulayadurur bu fani kendini hapsolmuş bir bedende.
00 Yorumla
3 ay30'dan sonra 'hayır' demeyi ve sınırlarımı çizmeyi öğrendim. Artık başkalarını memnun etmek yerine, kendi huzuruma odaklanıyorum.
10 YorumlaNeden bu kadar çabuk evlendiğini sorguluyorum. Neden onun her dediğini yaptım. Neden neden neden sürekli bir sorgu var ve boşanmak istiyorum. Onun baskısı ve tembelliğinden sıkıldım. Bana yetmiyor her anlamda
11 Yorumla- 3 ay
Sorgula zamanı, insan çok daralıyor böyle dönemde
İyi yönde dönüştü diyemem, kötü de bir çağa denk geldik zaten 😕
Eskiden daha hümanisttim, artık değilim mesela.
Eskiden beklentilerim olurdu, artık beklentiye hiç girmiyorum
Eskiden daha çabuk kırılırdım, artık kırmayı öğrendim
Ve bir çok şey da.20 Yorumla
2 ayKimseye değer vermemem gerektiğini öğrendim mesela değer verdiğim birinin başka biri ona bir kaç güzel söz söylese onla muhabbet etmeye başladığını gördüm hep
06 Yorumla
Soran2 ayKötü olmuş sohbetin amacı ne ama biliyor musun
- 2 ay
Farketmez ki bana ayıracağı vakti başkasına ayırıyorsa ne önemi var
Soran2 ayHayatında ne noktada olduguna göre değişir
- 2 ay
Önemli bir noktadadır benim konuştuğum kadın benim için zira pek kimseyi hayatıma almam aldıysam da hakkını veririm birisi ile konuşuyorsam o tektir başkasına yazmam aramam sohbet etmem
Soran2 ayHerkes kendi doğrusuna baksın diyelim o zaman
- 2 ay
Kesinlikle öyle herkes kendine yakışanı yapar
Kişilik & Karakter konusunda 662 cevap paylaştı. Ticarette tekrar batarak tekrar 25 lerimdeki gibi borç içinde yüzme noktasında devam ediom 30 dan sonra şu an 35 şim bitane yolunda giden işim yok bu gidişle kariyer sonrası anca toparlanırım tekrar ticarete dönme şansım yok Şu an
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 414 cevap paylaştı.
3 ay30 değil de 25 yaşından sonra her şey değişti dönüp şeyle arkaya bakınca hayatın beni ne kadar degistirdigine şaştım ben değiştiririm diyordum ben yaparım ama hiçbir şey degistirememisim aksine ben degismisim ve bu kabulleniş çok şey götürdü benden
00 Yorumla
3 ayBenim hayatjm 18in sonundan basladi değişmeye hala daha da değişiyor yorgun muyum evet aldığım tek bi karardan pisman miyim evet yapacak bisey var mi hayır o yüzden yaşamaya çalışıyorum elimden geldiğince
01 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. 35 sonrası değişimler oldu ben de. Duruldum, daldan dala konmak yerine tek bir dala yuva yapma hayali kurar oldum. Kalabalıklardan kaçar oldum. Huzur aradım. İçi dolu sohbetin ne kadar değerli ve keyifli olduğunu anladım
00 Yorumla
3 ayAslında her 5 yıl insan hayatında çok değiştiren dönemece sokuyor. Maddi güç artıyor ya evleniyorsun ya çocuğun oluyor ya ev alıyorsun gibi gibi. En önemlisi olgunlaşıyor. Şimdiki aklım olsaydı çok diyorsun
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayAslında 30un sonlarında hayatta kendime değer vermediğimi zaman ayırmadığımı gördüm hep ailem eş ve çocuklar odkalı yaşamışım. Be şimdi kendim odaklı yaşamaya başladım
10 Yorumla Çokta bir şey değişmedi aslında Elvis çok şükür hala binada alkol tüketiminde bir artış var borçlar harçlar da bir artış var haliyle ekonomik anlamda da biraz belimiz bükük bunlar yani
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bence miladi bir yaş 60 ı baz alırsak artık tam ortadasın huzur arayışı gerçek bir yol arkadaşı sakin bir ruh halinde daha kendi dünyanın içinde kalmak istiyorsun
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
3 ayHayata bakış açım değişti ya. 30 yaş öncesi bir kariyer bir kariyer diye geziyordum ortalıkta.. şimdi önemli olan tek şeyin kariyer olmadığını anladım.. hatta hiç önemli değil.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 ayEn sonunda dünyaya yanlız geldiğimi, ve zamanımın bir daha gelmeyeceğini, en sonunda en güzel yıllarımı geçmişte bıraktığımı anladım. Mental açıdan yorgunum artık
00 Yorumla
3 ayBu cumartesi 31 olacağım. Ne değişti derseniz. Artık güvenim değişti. Eskiden acele ettiğim her konuya şimdi üzerimde bir sakinlik ile karşılıyorum. Yani olmasa da olur kafası geldi. Öyle bir boşvermişlik oturdu ki içime ben bile şaşırdım. Sessizim mesela artık. Olur öyle şeyler deyip geçiyorum, kısa cevaplar.. Ama içimde bir yerlerde bir umut var. Onu daha kaybetmedim.
00 Yorumla
3 ayOlgunlaşmaya başlamanın ilk tatlarını yaşıyorsun. Yaş ilerledikçe çok daha oturaklı kararlar vermeye başlıyorsun. Hayatın 30dan sonra daha güzel olduğunu anlıyorsun.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 714 cevap paylaştı.
3 ayDaha yalnız ve sakin hissediyorsun. Olayların akışına bırakmak daha keyifli geliyor. Zamanla yarışmıyorsun. İşine daha çok odaklanıyor, hayal ve planların daha kısa vadeli yapıyorsun.
00 Yorumla
2 ayTakip attım kabul et sana birinden haber verecem
12 Yorumla
Soran2 ayNe haberi
- 2 ay
CanGüneş2000 den
Gizli Üye(45 üstü)3 ayHicbirsey değişmedi 😂 35 ten sonra değişti olgunlaştım , o biraz imkânlar alakalı yetiştirme tarzıyla alakalı. Servest bırakmayan sık boğaz eden bir aile bireysel gelişmeyi kısıtlıyor bu yüzden herkes ekmeğini ele almalı
10 Yorumla
3 ayBenim icin kendime dönus Kendimi kadinligimi farketmeye başlayış oldu.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
3 ayİnsanların ne düşündüğünü ne yapabileceğini tahmin ediyorsun insan sarrafı gibi oluyor insan güven azalıyor insanlara
00 Yorumla
3 ayBelim falan ağrıyor. Ara sıra mutsuzluk, biraz yorgunluk bazen de sıkkınlık. her şey kötüledi yani yaşlandık kırışıklar da oldu 😂
00 Yorumla
3 ayHayatın ne kadar kısa olduğunu anladım. Biraz daha hayatı sorgulayarak yaşamak, gereksiz hırsı azalttı.
05 Yorumla- 3 ay
Aynı durum bende de oluyor
- 3 ay
@Yalnız_adam_007 buna fazla kaptırınca dünya boştur diye her şeyden eli eteği çekesi geliyor insanın :) Orada da dengeyi korumak lazımmış
- 3 ay
Ben Bayadir evden çıkmıyorum iş ve ev başka hicbirsey yok
- 3 ay
@Yalnız_adam_007 Bu bizi bitiriyor. iki ay önce kaygı seviyem o kadar arttı ki mideme vurdu. Ufak da olsa sokak mahalle yürüyüşlerine başladım. Kendimi tekrar yaşadığıma ikna etmeye çalışıyorum.
- 3 ay
Sen mi ben mi kurumda 8 ay önce olan ve raporlu olduğum cumartesi günü için soruşturma açmışlar... Bu nedir yaa stres sende mi bende mi az altın aldım zarar ettim berbat sekilde
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 ayHenüz 30 olmadım ama bariz değişimi beyin olgunlaşması tamamlanınca yaşadım, daha sakin ve mantıklı olmamı sağladı.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Daha çok empati daha az önemseme daha az ciddiye alma daha az üzerine alınma yeteneklerine güncellendim
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 490 cevap paylaştı.
3 ayDaha gerçekçi oldum hayallerim azaldı hedeflrim daha gerçekçi oldu daha az takıyorum bir şeyleri
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayBende değişen bir şey olmadı..
20 yaşındayken de 40 yaşındaymışım gibi hissedip, düşünüyordum..
00 Yorumla
3 ayinsanların ne düşündüğü değil, benim ne düşündüğümün önemi , ayrıca hayatın yaşamak için olduğu ve zamanın az olduğu 😉
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 aybirtakım değişiklikler
https://voca.ro/1nhQkuCzmnTz01 Yorumla- 3 ay
Pardon ilk link yanlış 🤭😁
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
3 ayHayat gün geçtikçe zorlaşıyor. Beklentilerini karsilayamamak eziyor, karşılayanlar in ise doyumsuzlugu artıyor. Ben egosu kişiyi aslında yok ediyor
00 Yorumla
3 ayDaha olgun düşünme yaptığım şeylerin çocukça aptal olduğu daha kendime dönmek daha çok evde vakit geçirmek vs
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 447 cevap paylaştı.
3 ayKimseyle hiçbir şey yapılmayacağını daha iyi öğrendim ne yaparsam artık kendi başıma yapıyorum kafam rahat
00 Yorumla İnsanları takmamayı ogrendım , asıl önemli olan benim demeyi ogredım ve bir çok şeyi..
10 YorumlaBakalım 10 Nisan 'da 30 oluyorum neler değişicek güncellerim aklsdhakshdklja
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayİnsanlara olan güvenim tahammülüm eskisi gibi değil
10 Yorumla Eğlenmeyi öğrendim. O hanımefendilikten çıktım. Kesinlikle boş bişeymiş uslu kız olmak ve erkekleri iten bişeymiş.
Valla eğlenmenize bakın aşık olucam evlenicem diye kasmayın hepsi boş iş.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
2 ay22 yaşındayım bilmiyorum 30 yasinda olanlar cevap versin
00 Yorumla
3 ayÇoğu şey değişmedi. Toplumu asla kafaya takan biri olmadım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayDaha çabuk yoruluyorum. Fizikselden ziyade ruhsal açıdan ağlamaya takatim bile olmuyor. Sadece susuyorum kendimi ifade etme çabası genellikle yersiz geliyor.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.
3 aygereksiz insanları hayatımdan çıkarmayı öğrendim :)
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
3 ayKarakterim oturdu dünyaya ve insanlara daha farklı bakmaya başladım
00 Yorumla
3 ayDaha çok para kazanmaya ve istediklerimi yapabilmeye başladım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 637 cevap paylaştı.
3 ayinsan yaslandıgını yoruldugunu artık o sevkin istegin kalmadıgını hissetmeye baslyo
00 Yorumla
3 ayArkadaş edinmenin ve arkadaşlıkların ne kadar boş ve gereksiz olduğunu anladım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
3 ayHiçbir şey değişmedi. 25 yaşımda ne hissediyorsam şimdi de onu hissediyorum.
00 Yorumla
3 ayArtık çevrem deki insanları değilde kendimi düşünmeyi, önceliğin ben olduğumu geçte olsa anladım..
00 Yorumla
3 ayEskiden kışın soğuk su içmezdim, 30'undan sonra kışın da soğuk su içmeye başladım.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 475 cevap paylaştı.
3 ayhaklısın der geçerim artık o kadar bıkmışlık ve daha espirili oldum tii almak iyi geliyor.
00 Yorumla Çok şey. Aklım bedenim, kararlarım, uygulayabilme oranım...
Ben yaptım hepsini
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 819 cevap paylaştı. 30 yaşımdan sonra hayatım girip çıkan insanlar oldu çok şey değişmedi
00 Yorumla- Devamını Gör (112)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer