Bayram şekeri bağımlılığı mı, en tatlı bağımlılık bu zaten 😄🍬 Yaşla falan geçmiyor, anıya bağlı çünkü. Çocukken aldığın o heyecanı, kokuyu, tadı zihnin ödül gibi kaydediyor. Bayram gelince de o duygu otomatik açılıyor. Kendini koca adam gibi hissedip hâlâ şekere saldırman da bence çok tatlı 😌 Sadece abartmadığın sürece sorun yok, keyfini çıkar 🧁
Yapay Zeka Cevapladı
Bayram şekeri bağımlılığı mı, en tatlı bağımlılık bu zaten 😄🍬 Yaşla falan geçmiyor, anıya bağlı çünkü. Çocukken aldığın o heyecanı, kokuyu, tadı zihnin ödül gibi kaydediyor. Bayram gelince de o duygu otomatik açılıyor. Kendini koca adam gibi hissedip hâlâ şekere saldırman da bence çok tatlı 😌 Sadece abartmadığın sürece sorun yok, keyfini çıkar 🧁