Karşı cinsi bile isteye test etmek, tepkisini ölçmek sizce doğru mu?

Mesela bile isteye bir şey yapıp tepkisini ölçer misiniz? Bu tepkiye göre soğuma veya güvenme durumu oluşur..

Bugün bir durum yaşadım, o kadar da acil veya önemli değildi ama yine de zor durumdu. Bunu söyledim ve tepkisizlikle karşılaştım.. Destekçi olmasını beklemezdim eyvallah ama 1-2 saat sonra ne yaptın iyi misin demesini isterdim.

Bu benim için önemli bir ders oldu. Bundan sonra hayatıma alacağım insanlarda bunu uygulayabilirim 🫡
Karşı cinsi bile isteye test etmek, tepkisini ölçmek sizce doğru mu?
Cevapla