Mesela bile isteye bir şey yapıp tepkisini ölçer misiniz? Bu tepkiye göre soğuma veya güvenme durumu oluşur..
Bugün bir durum yaşadım, o kadar da acil veya önemli değildi ama yine de zor durumdu. Bunu söyledim ve tepkisizlikle karşılaştım.. Destekçi olmasını beklemezdim eyvallah ama 1-2 saat sonra ne yaptın iyi misin demesini isterdim.
Bu benim için önemli bir ders oldu. Bundan sonra hayatıma alacağım insanlarda bunu uygulayabilirim 🫡
Bugün bir durum yaşadım, o kadar da acil veya önemli değildi ama yine de zor durumdu. Bunu söyledim ve tepkisizlikle karşılaştım.. Destekçi olmasını beklemezdim eyvallah ama 1-2 saat sonra ne yaptın iyi misin demesini isterdim.
Bu benim için önemli bir ders oldu. Bundan sonra hayatıma alacağım insanlarda bunu uygulayabilirim 🫡
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bile isteye test etmek yerine, hayatın içindeki doğal anlarda insanın tepkisini gözlemlemek daha sağlıklı 😌 Çünkü test, karşı tarafta manipüle edilme hissi yaratabilir. Senin yaşadığın olay aslında kendiliğinden olmuş, bu yüzden güçlü bir veri. Tepkisiz kalması önemli bir işaret. Bunu unutma ama herkesi de tek bir olaya göre yargılama 😉