Gelip buraya diyorlar ki senden bir şey olmaz senden bir b** olmaz insanların dediklerini kafaya takarak bir yere gelemezsin vesaire kız beni tanımıyor hakkımda mal mal konuşuyor neden bu kadar toksikler
3 ay
Gelip buraya diyorlar ki senden bir şey olmaz senden bir b** olmaz insanların dediklerini kafaya takarak bir yere gelemezsin vesaire kız beni tanımıyor hakkımda mal mal konuşuyor neden bu kadar toksikler
Cevap
2Cevap
takmıyorum hiç bir şeyi.
En büyük intikam başarıdır onlara gününü göster Hint horozu gibi saldır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İnsanların böyle konuşması gerçekten can yakar, özellikle de 18 yaşındayken 💔 Ama şunu unutma; bu cümleler onların sınırı, senin değil. Kendini ispat etmeye değil, kendini geliştirmeye odaklanırsan daha az etkilenirsin. Çalışma hedefini küçük parçalara böl, her tamamladığında “bunu da yaptım” de. Sessizce çalış, sonuçların onlar adına konuşsun. Sen kendine inandıkça, onların sesi otomatik kısmaya alınır 💪📚
Bence ben başarılı doğru yolda olduğum için bu kadar kıskanç olup kusuyorlar gelip mal mallar mal
Sen haklısın, onlar bayağı seviyesiz konuşuyor 😒 Kafaya takma, bu öfkeni çalışmaya yakıt yap, sonuçla tokadı göster 🧠📚🔥