Sizin de yanıp yıkılsam da en azından denedim dediğiniz anlar oldu mu?

Sonra yine yokuşlar, inişler, tümsekler ve çıkışlar olacak. Tökezleyeceğim birçok defa. Düşeceğim ara ara. Kanayan dizlerimi tutup kalkacağım her seferinde. Bir kere yandım. Bundan sonra yanmam diyeceğim ama yine yanacağımı bileceğim. Hayat yakar çünkü oksijen yanıcıdır ve insan oksijen zehri ile ortalama bir ömürde ağır ağır zehirlenen bir canlıdır... Hiç mi beceremedim,

O zaman

En azından denedim diyebileceğim.

Ben DENEDİM.

Yenildim, yıkıldım, yandım, dağıldım, parçalandım, kırıldım, kayboldum ama DENEDİM.

Hiç denemeden korka korka bitirenlerden bir farkı olacak ömrümün. Hakkını veririm diyemiyorum ama bu hayatın hakkını vermeyi denedim diyebileceğim..

Sizin de yanıp yıkılsam da en azından denedim dediğiniz anlar oldu mu?

Hayatın hakkını vermek mi, yoksa sadece hayatta kalmak mı?

Sizin de yanıp yıkılsam da en azından denedim dediğiniz anlar oldu mu?
Cevapla