Sonra yine yokuşlar, inişler, tümsekler ve çıkışlar olacak. Tökezleyeceğim birçok defa. Düşeceğim ara ara. Kanayan dizlerimi tutup kalkacağım her seferinde. Bir kere yandım. Bundan sonra yanmam diyeceğim ama yine yanacağımı bileceğim. Hayat yakar çünkü oksijen yanıcıdır ve insan oksijen zehri ile ortalama bir ömürde ağır ağır zehirlenen bir canlıdır... Hiç mi beceremedim,
O zaman
En azından denedim diyebileceğim.
Ben DENEDİM.
Yenildim, yıkıldım, yandım, dağıldım, parçalandım, kırıldım, kayboldum ama DENEDİM.
Hiç denemeden korka korka bitirenlerden bir farkı olacak ömrümün. Hakkını veririm diyemiyorum ama bu hayatın hakkını vermeyi denedim diyebileceğim..

Hayatın hakkını vermek mi, yoksa sadece hayatta kalmak mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer