25 yaşındayım, isim var, köklü bir hastanede çalışıyorum ama insanlardan ve nişanlımdan utanmam normal mi?

İnsanlardan utanıyorum

25 yaşındayım, isim var, köklü bir hastanede çalışıyorum ama insanlardan ve nişanlımdan utanmam normal mi?
Cevapla