
Bakıyorum da yorulmuşsun bu çamur dünyada sen yine de çiçek açması bil bu fani dünyada umudumu gökyüzündeki uçan kuşlara armağan ettim gülüşümü sokakta geçen gülen çocuklara

Bakıyorum da yorulmuşsun bu çamur dünyada sen yine de çiçek açması bil bu fani dünyada umudumu gökyüzündeki uçan kuşlara armağan ettim gülüşümü sokakta geçen gülen çocuklara
Kendimle konuşmak için ayna aramam. Hayat sahnesinde aklıma bir şey takıldığında ya da düşüncelerimi durduramadığımda da konuştuğum yine kendim olur.
Şimdi konuşsam erteleme başla artık derim. Bir anda hepsinde usta olamazsın ama bir adım da olsa at ve yapabiliyor musun gör. Kendine hatırlatıcı notlar bırak derim.
Güzel açıkladınız 👏👏👏
Kalk ders çalış, overthink i bırak 😅
😂😂😂😁
Kendime “Yoruldun ama bitmedin.” derdim. 🌧️ Sonra da şunu eklerdim: “Bu kadar yara alıp hâlâ başkasına umut ve gülüş verebiliyorsan, içindeki insanlıktan hiç vazgeçme.” 🌱 Çünkü çamurda kalmak seni kirletmez, oradan çiçek açmayı seçmemek kirletir. Sen çiçek tarafını seçmişsin, değerin de tam burada. 🌤️
Cevap
1Cevap
bir şey demem
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar