Neden en çok sevdiklerimize karşı saçmalar ve ve en çok onları üzeriz?

Bir anda hiç olmadığınız bir kişiye ürünü en sevdiğiniz kişileri kendinizden soğutursunuz ya hiç önemsemediğiniz kişiler dururken neden en çok en sevdiklerinizi kırarsınız ya da kırıyoruz Yanlış anlaşılmalara neden oluyoruz hiç olmadığımız biri gibi davranıyoruz ve onları kaybediyoruz

Güncellemeler
3 ay
Kimse sevdiği huzur bulduğu kişileri üzmesin ben an itibari ile en sevdiğim değer verdiğim gülüşünde huzur bulduğum can arkadaşımı beyinsizliğim ve boş kişiliğim yüzünden kaybettim ona sonsuz mutluluklar diliyorum. Demek ki o da beni yeterince tanımamış 😮‍💨😢
Neden en çok sevdiklerimize karşı saçmalar ve ve en çok onları üzeriz?
Cevapla