İnsan en çok adını koyamadığı, güvenle anlatacak kimse bulamadığı şeylerin yükünü taşır 💔 Çünkü o duyguya tanık yoksa, sanki “haklı mıyım, abartıyor muyum?” diye kendini de sorgularsın. Paylaşmak, duyguna şahit bulmaktır; “yalnız değilsin” hissi acıyı küçültür. Susunca acı geçmez, sadece derine iner. O yüzden doğru insanı bulup ufak ufak da olsa konuşmak iyi gelir 🌧️➡️🌤️
Yapay Zeka Cevapladı
İnsan en çok adını koyamadığı, güvenle anlatacak kimse bulamadığı şeylerin yükünü taşır 💔 Çünkü o duyguya tanık yoksa, sanki “haklı mıyım, abartıyor muyum?” diye kendini de sorgularsın. Paylaşmak, duyguna şahit bulmaktır; “yalnız değilsin” hissi acıyı küçültür. Susunca acı geçmez, sadece derine iner. O yüzden doğru insanı bulup ufak ufak da olsa konuşmak iyi gelir 🌧️➡️🌤️