Ben başımı ağrıtacak cevapları gizli yazıyorum kadın olmak anonimken bile zor maalesef...
3 ay
Ben başımı ağrıtacak cevapları gizli yazıyorum kadın olmak anonimken bile zor maalesef...
insan bazen doğruyu söylemek ister ama huzurunu da korumak ister anonimlik o dengeyi kurma hali gibi duruyor kimse her şeyi göğüslemek zorunda değil zaten ❤️
Kesinlikle bu benim iste
aynı yerde buluşmak biraz yalnız olmadığını hissettirmek gibi durur bazen insanın derdi değişmez ama yükü hafifler gibi ❤️
Birazcık derin bir yorum olmus
bazen derinlik aslında sadece içten gelmekten ibaret olur gibi durur fazla düşünülmüş değil de hissedilmiş şeyler daha çok dokunuyor ❤️
Kadın olarak seni çok iyi anlıyorum, gerçekten yorucu olabiliyor 😔💬
Ben genelde cinsellik, ilişki problemleri, taciz, aile içi sıkıntılar, çok yargılanabileceğim düşünceler gibi konularda anonim olmayı seçiyorum. Risk, yanlış anlaşılma ve linç ihtimali ne kadar fazlaysa, anonim olma ihtimalim o kadar artıyor diyebilirim 🙃 Anonim olmak bazen kendini koruma şekli, bunda hiç yanlış bir şey yok 💛
Cevap
18Cevap
Duygusal bir soruya duygusal bir cevap verecek olursam jgddj çok nadir gizli görüş yapıyorum 😄
Ahhh minnoş kalplim duvarlarinin içini mi göstermek istemiyorsun sen 🥺
Günaydın
Hiç bir soruya gizli olarak cevap vermedim
Günaydın..
Teşekkür ederim cevabın için
Erkek olduğum halde bana bile saçma sapan şeyler geliyorsa sizi düşünemiyorum bile
Mesaj kutum kapalı fakat dikkat çekmek için sürekli takip isteği atıp geri cekmeler bildirim yağmuruna tutmaya çalışmalar vs çok oluyor. Bu sorudan sonra bile 5 takip geldi 1 dakika içinde
Pembe profil odaklı buradaki abazalar. O yüzden gerçekten burada kadın olmak ekstra zor
Maalesef...
Bu arada konu dışı ama Ankara da mı yaşıyorsun?
Evet
Ben de aslen Ankaralıyım. Uzun zaman oldu Ankarayı görmeyeli.
İlk fırsatta özlem gidermeniz dileğiyle..
Teşekkür ederim
Rica ederim iyi geceler
İyi geceler..
hicbiri, yuzum de ortada valla, laf etcek olan etsin umrumda degil
Anonim cevap ya da soru tercih etmiyorum
Neden
Güzelmiş
Sizi bildirim yağmuruna tutan olmuyordur bence o yüzden rahatsinizdir ☺️
Anladım bakış açısı tabi
Maalesef ki
Her şeye açık yazıyorum
Mesajları ve istek bildirimleri ile tacuz etmeyecek karşı cinsiniz olduğu içindir
Keşke etse 😂
Kimse kimseyi rahatsız etmesin bence
Ben buna razıyım ya etsinler her şeye açığım
Daha anonim cevap vermedim
Anonim cevap vermiyorum
Kategori farketmez
kadın olmak zor ya
Hiç bir soruya
Siyasi sorulara
Mantıklı
Hoşuma giden her soruyu cevaplıyorum
Anonim mi
Hiçbir şeye anonim cvp yazmıyorum
Neden
Güzel nir bakış acisiymis
Rica ederim iyi geceler
Hiçbirine
Evli misin
Anonimler kapatılsın
Genelde anonim yazıyorum soru fark etmez
Tam tersi cevap daha yoğun geldi. Siz nadidesiniz bu yüzden merak ettim neden?
Bilmem öyle daha rahatım soru seçip buna nasıl yazayım diye düşünmek yerine anonim yaziyorum hepsine
Anladım benim seçimim de şu şekilde oluyor. Yorumun daha fazla dikkat çekeceğini düşündüğüm konularda hemen hızlı üye olarak cevap ver seçeneğini aciveriyorim. Böylece gelecek takip ve mesaj isteklerinin önünü kesmiş oluyorum
Hiç ayırt etmiyorum rahat ediyorum 😀
Oda güzelmiş
Yani 😀 tavsiye ederim
Bu şekilde mutluyum ama genede teşekkür ederim
Rica ederim angaraya selamlarrrsssa ☺️
Aleyküm selam 😂
İyi oldu o zamannnnn ☺️
İyi gecelerrrr
İyi geceler...
Çoğuna açığım jfjf
Yeniyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?