Beni çoğunlukla pembeliler engelliyor ama malum sebepten değil tamamen ideolojik sebeplerden 🤔

Beni çoğunlukla pembeliler engelliyor ama malum sebepten değil tamamen ideolojik sebeplerden 🤔

Fazla yok ya benım oyle engel lıstem 2-3 kısı ya vardır ya yoktur.
Eski ben degilim catu... polemiğe girmekten kaçıyorum artık insanları değiştirmek , demiri bükmekten daha zor çünkü. Hayatımda birdaha gormeyecegım ınsanı kafaya takmaua gerek yok.
Beni genelde mavili tayfa engelliyor 😅 Özellikle tartışmaya girdiğimde, farklı fikre tahammülleri pek olmuyor. Pembelerle daha rahat diyalog kurabiliyorum, fikir ayrılığı olsa da çoğu dinliyor. İdeolojik sebeple engellenmek aslında onların sınırını gösteriyor, senin değerini değil. Çok da takılma, elenen elenir 😉💬
Cevap
17Cevap
Bilmiyorum fakat benim engel listem mavi üyelerle dolu.
Bilmem dikkat etmedim umurumda da değil.
ortaya karışık
Benide genelde yardımcı olmak için iletişim kurduklarım işleri bitince by by demeden toz oluyolar 😃
Kullandırmayacaksın kendini hacı :O hiç acımazlar 🤔
acıma boş ver
Feno ve modlar engelliyor genellikle cinsiyet fark etmiyor
sen de modsun 🤔
Ben de beni engellerdim diyormuşum askskd
Çekemiyorsunuz beni değil mi 🤪
Onlar varoşsal sancıların savunmaları benim savunmam o olmaz
İnsan mantıklı bir önerme öne sürebilmeli mantıklı bir önerme öne süremeyip beni engelliyorlar 🤔
Matematikte bile mantık var ama buradan çıkmaz, açıklama beklemen bile hata 🙄
Matematikte bir önermenin doğruluğunu ispatlamak için bir bütün durumları sağladığını ispatlaman gerekir. Bir önermenin yanlışlığını ispatlamak içinse doğru olmadığı tek bir durumu ispatlaman yeterlidir. Ben genelde yanlış olduğu durumu ispat ediyorum 🤔
Kime göre neye göre herkes kendince haklı oluyor
Matematiğe göre biliyorsun ki matematik evrenseldir
Onlar da diyecek felsefeye göre bırak engellesinler
Keşke felsefeye göre deseler 🤣 engellemeleri benim için daha iyi ki 🤔
Felsefeden haberleri olursa derlerdi merak etme asjdjs
Felsefe için de mantık gerekir. Felsefeye gerek yok mantık olsa yeter her şey çözülür :D
Bilmediğim bir konu. Malum konudan ve ideolojik sebeplerden derken neyi kastettin ki
iki kelam edip cevap veremeyince engelleyenler var 🤔
Bi tane kızı engellemişti yorumda tartışmıştık bide bi erkek vardı o niye engelledi hiç anlamıyorum adını da görmemiştim daha önceden
Mavili oluyor genelde normal Güzel konuşurken durduk yere engel atanlara oluyor...
Beni kim engelliyor bilmiyorum ama genelde sapık mavilileri engelliyorum
Açıkçası bu pembeli-mavili ayrımını tam anlamadım, belki biraz daha açabilir misin?
Kız ve erkekleri kastediyor abla
Normalde engellenmem hiç de 1 mavili 1 pembeli yalanları ortaya çıkınca engellemişler. dhd
Çoğu mavili 😂benim engellediklerim de aynı şekilde.
hiçbir fikrim yok 🤷♀️
hatta zerre de umurumda degil desem 😬🤪🤪
Ben engelliyorum çoğunlukla.
Mavili bu arada sjsbwjwhshs
Onlar iki lafı bir araya getiremiyorlar diye beni engelliyorlar :O
Beni engelleyen mi varmış
Yok muymuş 🤔
Nereden görüntülüyoruz ki bilmiyorum bile
bu kişi sizi engellemiş diye uyarı çıkıyor :D paylaşım yaparken
karışık çok soru soranlarıda engelliyorum ben bunalıyom tarzını karakterini sevmediklerimi sapıkları saygısızları ne kadar az insan olursa o kadar iyi
Dikkat etmedim fikrim yok
bir dahakine dikkat et o zaman🤔
Kimin engellediğini nerden bilebilirim?
Bu kişi sizi engelledi diyor 🤔
bana garezleri var demek ki 🤔
Hiç bilgim yok umrumda değil
İnan bilmiyorum
🤣 profil fotosu şakamı abla
@cenkgünbatımı1292 huooo gayett ciddi
şakasına söyledim alınmadın umurım
@cenkgünbatımı1292 yok beee
İkisinden de ikişer kilo
Şu an kimse engellemedi
Mavili sanırım
fikrim yok nadir denk geliyorum engelleyenlere
Karışık engelliyorlar.
Mavili
Hiç dikkat etmedim
Yarı yarıya diyelim 😃
Mavili pembeliler 😂😂
pembeli
ne yapıyorsan artık 🤔
hic pembeli kisilerle muhatap olmadim ki, hicbir sey yapmiyorum yani
O zaman niye engelliyorlar :O
sitede normal insan mi var, sebepsiz engel atan cokhshsh
He ya beni de mantıklı konuşuyorum diye engelliyorlar 🤔
onlara gore mantıksızmis o zaman hzhzhzhz
bazı insanlara her şey mantıksız 🤣 beynini kullanan çok insan yok maalesef 🤔
Bilmiyorum ki maviler sevmez
Yeni geldim dur bakalım 😉
gazan mübarek olsun o zaman 🤔
savaş mı var
o hiç belli olmaz 🤔
tirsmali miyim😀
O sana kalmış :D
Ne yapıyorsan artık
İnsan gibi davranıyorum 🤔ama mantıksızlığa gelemiyorum 🤣
Pembeli sanırım
Beni mavililer engellemiyor pek 🤣 mantıklı ortaya tez sunamayan pembeliler engelliyor genelde 🤔
Pembeliler 😄 e doğru söyleyeni 🤷🏻♀️
Bilmiyorum erkek genelde
Bız bilmiyorum yeminime
Mavili daha çoktur
Pembe
Erkekler
Bilmem hiç bakmadim
Eşit
İkisi de çok 😃
Mavili
Çok umursamam
Umrumda değil
Pembeli hahaha
Pembeli
Genelde mavilileri engelliyorum
Hepsinden mevcut
Pembeli
Benim maviyle ne işim olur gay değilim
Sen sanki olayı yanlış anlamış gibisin 🤔
Kimse engellememiş
Henüz kimse yok
Mavili
Pek engel yemem
Erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?