Markette hoşuma giden biriyle nasıl tanışabilirim, ilk sohbeti nasıl açarsınız?

Yine ruh eşimi kaçırdım ya 😂 Ya ben bugün markette birini gördüm, öyle bir acayip yakışıklı falan da değildi ama hoşuma gitti yani. Ama tabii konuşmadım, konuşmayı geçtim, yüzüne bile doğru dürüst bakmadım yani 😂 kendimi şöyle rahatlatıyorum, eğer ben onun hoşuna gitmiş olsaydım bir şekilde konuşurdu değil mi? Yarın yine aynı saatte mi gitsem diyorum, belki yine görürüm. Hatta seni daha önce de gördüm yakınlarda mı yaşıyorsun falan diyebilirim belki 😂 siz nasıl tanışırdınız hoşunuza giden biriyle?

Güncellemeler
3 ay
Bir dahakine oradaki saçma ürünlerle ilgili olsa bile bir şey dicem ya 😂 şimdi ikinci kez görecek miyim belli değil... Kaçırdık 😂😂 sonra tekrar markete gitmek de dert.. 😂
Markette hoşuma giden biriyle nasıl tanışabilirim, ilk sohbeti nasıl açarsınız?
Cevapla